Afstand (ca.): tot de luchthaven Dubai International Airport (DXB): 5,5 km; tot het winkelcentrum The Dubai Mall: 6.6 km; tot de metro Burjuman Metro Station: 2 min lopen
Faciliteiten:
Kenmerken: comfortabel, elegant
Aantal hoofdgebouw(en): 1, aantal verdiepingen: 14
Aantal kamers/accommodaties in totaal: 192
Lobby, receptie, 24 uurs, zithoeken, lift(en)
Conciërgeservice
WiFi (inclusief), in het hele gebouw
Businesscentrum
Was-/strijkservice (tegen betaling)
Zwembad op het dakterras
Ligbedden (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief)
Parasols (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief)
Badhanddoeken: bij het zwembad (inclusief)
Parkeerplekken (o.b.v. beschikbaarheid): parkeergarage van het hotel: inclusief
Aantal restaurants in totaal: 2
Aantal cafés: 1
Nationale categorie: 4 sterren
Kinderen:
Details kinderzwembad: geïntegreerd
()
Babybedjes (inclusief, reservering vereist, op aanvraag)
Dienstverleningen (tegen betaling): massages; wellness- en schoonheidsbehandelingen
Hotel richtlijnen:
Creditcards: alle gangbare creditcards worden geaccepteerd
Minimumleeftijd inchecken per kamer: 21 jaar
Inchecken vanaf: 14:00 uur
Uitchecken tot 12:00 uur
In dit hotel wordt geen alcohol geschonken.
Opmerking over de toegankelijkheid van het hotel:
Het hotel is geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Neem contact op met uw boekingskantoor met uw individuele wensen.
Adres: Bur Dubai
adres: Sheikh Khalifa Bin Zayed Rd
Beperkte mobiliteit Houdt u er rekening mee dat onze pakketreizen voor personen met een mobiliteitsbeperking in het algemeen niet geschikt zijn, tenzij de productbeschrijving andere informatie geeft. Graag geven we meer gedetailleerde informatie over dergelijke verzoeken om toch aan uw wensen te voldoen.
Kinderen in de kamer van de ouders
Houd er rekening mee dat in de V.A.E. voor kinderen over het algemeen geen afzonderlijk bed beschikbaar is. Kinderen slapen in de kamer van de ouders, met gebruikmaking van de aanwezige bedden.
Opmerking ramadan
Houd er rekening mee dat de traditionele vastenmaand ramadan naar verwachting plaats zal vinden van 02.04.2022 - 02.05.2022. Gedurende de dag mogen moslims niet eten, drinken, roken of kauwgom kauwen in het openbaar. Van niet-moslims wordt niet verwacht dat zij de traditie van het vasten in acht nemen. Als uiting van respect wordt van toeristen verwacht dat zij tijdens de vastenuren niet in het openbaar te eten, drinken of roken. Er kan sprake zijn van beperkingen in het hotelbedrijf (bijv. het serveren van alcohol, maaltijden alleen in gesloten ruimten, recreatieprogramma).
Opmerking voor check-in
Houd er rekening mee dat het in hotels in de Verenigde Arabische Emiraten / Oman / Qatar / Bahrein / Saoedi-Arabië (afhankelijk van de regio) gangbaar is om bij het inchecken een creditcardgarantie of contante borg te vragen van gasten. De borg wordt teruggegeven bij het vertrek. Als er echter betaalde consumpties of aanbod uit de minibar, in het restaurant of in andere hotelfaciliteiten worden gebruikt, worden de daarvoor verschuldigde kosten afgetrokken van de borg. let op: Europeanen die een werkvisum voor V.A.E. hebben, kunnen in het hotel nog extra kosten doorbelast krijgen.
Leeftijdsgrenzen in hotels
Houd er rekening mee dat alleenreizende personen jonger dan 21 jaar niet toegelaten worden zonder begeleiding van een volwassene in hotels in de Verenigde Arabische Emiraten / Oman / Qatar / Bahrein / Saoedi-Arabië. Wettelijk moet ten minste een persoon per kamer 21 jaar of ouder zijn. Verder mag geen alcohol geserveerd worden aan personen jonger dan 21 jaar.
Locatie & omgeving
Reviews
7.7
Goed500+ beoordelingen
Ligging
2
Kindvriendelijkheid
2
Hygiëne
2
Faciliteiten
2
Personeel
2
Eten & Drinken
2
Kwaliteit Bedden
2
Prijs/Kwaliteit
2
Zeer teleurstellende ervaring met hotel én reisorganisatie21 mei 2025
2.0
Beste mensen, Wij zijn normaal gesproken niet snel negatief en klagen zelden, maar wat wij tijdens deze reis hebben meegemaakt, was ronduit frustrerend en onder de maat. Het hotel voldoet naar onze mening absoluut niet aan de basisvoorwaarden die je als Nederlandse reiziger mag verwachten. Alles is ver beneden peil. Douche en kamerkwaliteit:
De douche is óf ijskoud óf gloeiend heet – een aangename temperatuur is simpelweg niet mogelijk. Als oplossing stelt het hotel, samen met D-Reizen en D-Holidays, voor om van kamer te wisselen. Maar elke kamer is identiek slecht, dus dit biedt totaal geen uitkomst.
De hygiëne laat ernstig te wensen over: zichtbare stoflagen op het meubilair, spinnenwebben in hoeken en verouderde kamers. De badkamer is deels kapot en totaal versleten. Eten en faciliteiten:
Het eten is zeer beperkt en alles lijkt kant-en-klaar. Verse gerechten bestellen is onmogelijk; je moet genoegen nemen met wat er op het (uitermate beperkte) menu staat.
Het zwembad is klein, vervuild en ronduit smerig, met duivenpoep in en rondom het water. Er lijkt nauwelijks tot geen onderhoud plaats te vinden. Slechte service en geen empathie:
Bij het melden van onze klachten kregen we slechts het voorstel om weer van kamer te wisselen – geen echte oplossing dus. D-Reizen geeft aan ‘slechts tussenpersoon’ te zijn en schuift alle verantwoordelijkheid af. D-Holidays toont totaal geen empathie of klantgerichtheid. Alles draait om geld, niet om de reiziger. Wij zijn inmiddels al 12 dagen van onze vakantie bezig geweest met klagen, e-mailen en overleggen met de hotelmanager. Dit is geen vakantie meer. Niemand lijkt te begrijpen dat wij hard werken voor ons geld en nu emotioneel én financieel schade hebben opgelopen. Conclusie:
Compensatie is er niet – behalve het honderd keer aanbieden van een andere kamer, wat niets oplost. Voor ons dus nooit meer dit hotel, en ook geen boekingen meer via D-Reizen of D-Holidays.