-
Waardeloos 19 augustus 2025
2.0 Wij zijn na dag 3 ėėn voor ėėn ziek geworden hele gezin darminfectie opgelopen beroerd overgeven diaree Waardeloos me ouders en schoonfamilie daarna ook ziek geworden die zijn niet in zee en zwembad geweest waarschijnlijk ziek geworden door. Eten bedorven eten die op de buffet lag wij zijn veilig terug maar nog steeds erg ziek zeker geen aanrader hotel kamers zijn vies wordt niet goed schoon gemaakt ik had aangegeven over te geven maar de wc pot is niet goed gereinigd daarna Vloeren de hoeken in de kamer overal ranzig restjes vuil. Mensen in de hotel die kijken je niet aan begroeten je niet vragen niet naar je wensen en behoeften werken als een automatische piloot
Lees meer
-
Klacht over niet-geleverde kamer en gebrekkige afhandeling door Prijsvrij 12 augustus 2025
4.0 Wij willen wij onze ernstige teleurstelling uitspreken over het feit dat wij bij aankomst op onze bestemming geen toegang kregen tot de kamer waarvoor wij vooraf volledig hebben betaald. Ondanks meerdere pogingen om dit probleem zowel ter plaatse als via uw klantenservice op te lossen, is de afhandeling door Prijsvrij ronduit teleurstellend en onprofessioneel verlopen (ruikt naar oplichting).
Als bemiddelingsbureau schuift Prijsvrij alle verantwoordelijkheid van zich af. In plaats van mee te denken over een oplossing, werd ons simpelweg verwezen naar de algemene voorwaarden, met de mededeling dat “het in de kleine lettertjes staat”. Deze houding getuigt van een gebrek aan klantgerichtheid en roept bij ons ernstige twijfels op over de integriteit van uw dienstverlening
Lees meer
-
Leuke tijd gehad maar zou er niet nog een keer naartoe gaan. 09 augustus 2025
8.0 Het is vanaf het vliegveld nog 2 uur rijden naar het resort, we kwamen om 11 uur aan en mochten meteen in onze kamer, we hadden een zeezicht kamer geboekt maar hebben deze niet gekregen. Verder is het resort erg groot, het buffet restaurant is aardig goed met verschillende thema's. De lunch is elke dag hetzelfde maar niet slecht per se. De snacks die je de hele dag door kan halen is minimaal, wafels met ijs en pizza en broodjes is het enige. Hele dag door kun je cocktails halen die natuurlijk allemaal een beetje naar hetzelfde zoete spul maken maar dit is hetzelfde in elk resort. De jus d'orange moet je voor bij betalen in de ochtend, ben ik niet gewend bij een dure all inclusive en vind ik ook niet netjes. Ijskoffie moest je ook voor bijbetalen. Het personeel bij de receptie en in het restaurant zijn allemaal heel beleefd en helpen je graag, je hoefde niet lang te wachten op een drankje. Het resort heeft 2 zwembaden. 1 is wat rustiger en bij de andere is de animatie er volop. Wij vonden het rustige zwembad fijner, wel had je hier uitzicht op een resort die ze aan het bouwen zijn, dit bracht natuurlijke enige geluid mee maar ik vond het niet storend. Ook liepen er heel veel kippen en hanen en kuikentjes rond. De hanen kukkelen best veel maar ze komen niet in de buurt van je bedjes dus ik vond het niet storend, kan me wel voorstellen dat als je een kamer over de eerste verdieping had je hier wakker van kon worden in de vroege ochtend. De kamers zijn erg gehorig, ik werd elke ochtend wakker van mensen die op de gang liepen. De airco in de kamer mag je niet instellen, het is of 16 graden of 25 graden, snachts veelste koud op een gegeven moment hierdoor maar anders veelste warm. De kamers zijn verder wel heel mooi en luxe, douche ook goed alleen het water liep nooit weg dus je had altijd een voetenbadje. Er waren bedjes en parasols genoeg maar het is wel een handdoekje leggen resort, iedereen legt voor 8 uur al een handdoek klaar ook al komen sommige mensen pas om 2 uur bij het zwembad, personeel doet hier niks aan. Als je dus een leuk plekje wil moet je vroeg opstaan. De animatieshows savonds, Wij zijn er 10 dagen geweest en vonden de shows echt heel minimaal, ben gewend elke avond een show te hebben maar veel avonden deden hun eigen animatieteam wat zoals een bingo. 2 avonden hadden we een echt leuke show. Het strand is mooi, maar wel stenen, zwemschoentjes zijn miss handig maar het kan wel zonder. Bijna alleen maar Duitsers in het hotel. Personeel gaat er ook altijd vanuit dat je duits bent en praten duits met je. Wat wij niet spreken helaas. Je hebt recht op 1x a la carte per week. Wij zijn naar de a la carte asian geweest en was echt verschrikkelijk slecht, we wilden eigenlijk halverwege weg gaan maar vonden dat niet netjes. We hebben onze tweede keer a la carte ook niet gebruikt, de buffet was veel en veel beter. Al om al een prima resort, ik zou er niet nog een keer naartoe gaan puur omdat het wel een dure is en ook groot is maar dat niet terug te zien is in de shows en omdat de animatie savonds een beetje teleurstellen was en omdat ik het resort te grootschalig vond en dat sommige dingen niet waren inbegrepen wat je wel mag verwachten en omdat ik niet om 7 uur al wil opstaan om een plekje bij het zwembad te kunnen hebben. Verder wel een hele leuke vakantie gehad.
Lees meer
-
Prachtig hotel, lekker eten! Aanrader
Lees meer
-
vakantie 2025 01 juni 2025
10 Het was een hele mooie vakantie goed verzorgd Een min puntje was de communicatie van D-Reizen over de terugvlucht
de een helft kreeg te horen D- Reizen dat de terugvlucht anderhalf uur later was dan gepland En de andere helft kreeg geen bericht.
Lees meer
-
Goed hotel 28 mei 2025
8.0 Hotel was goed Kwaliteit van het eten was niets op aan te merken Alles wordt netjes schoon gehouden
Lees meer
-
Prijs/kwaliteit prima 07 mei 2025
8.0 Tevreden , voor herhaling vatbaar ,Schoon / deels opgeknapt rustig hotel , vriendelijk personeel , ouder publiek ,gevarieerd en goed eten .
Lees meer
-
Beetje vergane glorie 03 november 2024
6.0 Wat verouderd hotel. Personeel spreekt slecht of geen Engels of Duits. Ontbijt prima, avondeten veel en vaak hetzelfde. Grote wat ongezellige eetzaal. Zwembaden koud water in oktober, zeewater is was warmer. Er hing vaak een rioollucht buiten. Glijbanen zijn leuk. Strand lekker en dichtbij. Snacks overdag prima. Family suite is ruim. Veel Russen, Turken en Duitsers, paar Engelsen. Weinig Nederlanders. Had voor een vijf sterren hotel wel meer verwacht.
Lees meer
-
Euphoria Palm Beach resort : Teleurstellend 31 oktober 2024
6.0 Absoluut GEEN 5 sterren accomodatie.
Lees meer
-
Wederom weer tevreden 23 oktober 2024
8.0 We waren er voor de 3e keer.
Kamer was netjes..Bedden waren wat hard maar niet hinderlijk ..Douche en toillet functioneerde goed..Personeel Was ook vriendelijk..Eten was ook smakelijk ..En voldoende variatie..Natuurlijk zijn er altijd gasten. die nergens te vreden mee zijn..Wij gaan beslist nog eens naar dit hotel
Lees meer
-
Schoon. Netjes. 03 september 2024
10 Goed eten. Hele hotel was goed schoon. Vriendelijke personeel.
Lees meer
-
hygiene zeer slecht. 20 augustus 2024
4.0 hygienisch slecht in restaurant. vet drijft van afzuigkap, schotels ,asbakken en tafels worden met dezelfde vaatdoek afgedaan. personeel wordt constant in de gaten gehouden door manager. kamers netjes. lege winkels/ruimtes of gesloten. alleen een kapper.
Lees meer
-
Baggerhotel 19 augustus 2024
2.0 Dit hotel voldoet zeker niet aan 5 sterren, hooguit 1. All-in vakantie geboekt.... cocktails moet je betalen, dagelijks je bed verschonen: betalen, kluisje: betalen, verse jus de orange: betalen. Hygiëne is ver te zoeken.. je plakt aan de stoelen in het " restaurant". Kamers worden "schoon" gemaakt , maar na 3 stappen zijn je voetzolen zwart. Personeel kent amper engels. De beloofde winkeltjes in het hotel? Nergens te vinden want die staan leeg. Ijsjes voor de kinderen, jammer.. niet te krijgen...Al met al een baggerhotel, wat ik zeker niet zal aanprijzen, wat zeg ik? Ik raad het af!
Lees meer
-
Geen 5 sterren 03 juli 2024
2.0 Dit hotel is geen vijf sterren waard. De buffetten zijn erg klein weinig afwisseling. Fruit bv appels sinaasappels en watermeloen en af en toe een banaan.
De animatie word door 1persoon gedaan. Dat is dus niet te doen. Op sommige plekken in het hotel was het vies. De kamers waren wel netjes en goede bedden. In de omschrijving stond 1x a la carte eten. Dit was niet mogelijk. Het personeel is niet vriendelijk vooral achter de bar. De drankjes moet je tijdens het eten zelf ophalen geen bediening aan tafel. Een plus punt was we kregen een familie kamer de standaard kamers waren volgeboekt. Denk niet dat ik dit hotel weer bezoek.
Lees meer