Verblijven in een aangename accommodatie in Side? Hotel Oz side is een comfortabel 3-sterren hotel, perfect voor een fijne vakantie. Ruim 20 reizigers beoordelen Hotel Oz side gemiddeld met een 7. Meer weten? Bekijk dan nu de foto's en beoordelingen van Hotel Oz side, voor meer informatie! Ben jij toe aan een heerlijke vakantie in Turkije? Boek jouw vakantie naar Hotel Oz side vandaag nog!
Ligging:
In samenwerking met
De slaapkamers waren verschrikkelijk gehorig, je hoort letterlijk de buren hun gesprek voeren
25-02-2020 door Malika uit Almerr
je zit dicht bij de bussen om naar ander stadje te gaan ideaal. deze keer het eten niet zo geweldig. voor de rest weer leuke vakantie gehad
04-10-2017 door sylvia uit middelburg
we hadden een mooie vakantie, en het eten en drinken was ook prima, verder geen - punt
09-09-2014 door marie louise blomen de moor uit swalmen
Mooi hotel om te zien,zo op t eerste gezicht! Maar slecht afgewerkt, slecht onderhouden, nu al, drie maanden na de opening.Geen airco in de gangen, wel eens in de hotel lobby, iedereen zweet zich suf! Kinderen in de hamam, niet echt rustgevend op die manier! Klein zwembad voor het aantal mensen, in het hoogseizoen! De animatie was goed bezig,het eten was geweldig, en ruim keus! Rammelbusje rijdt naat t strand, maar lopen is misschien 8minuten? Ook daar een snackbar ,zeg maar, waar je eten en drinken kunt,genoeg bedjes,en ook daar sportactiviteiten.
17-08-2014 door Ruby uit Amsterdam
Klein hotel, Weinig tot geen animatie, Glijbaan is maar 2 uur per dag open.
16-08-2014 door Leon uit Venray
Klacht en tegemoetkoming:Omdat wij vinden dat Ozside hotel geen visitekaartje is voor Corendon willen wij de volgende klachten gedurende ons verblijf bij Corendon deponeren: 1. Bij aankomst op 22.15 uur vroegen wij om een kopje soep met broodje of id ( beslist geen warme maaltijd). Het antwoord was een keihard neen. De receptiemedewerkster deed nog een verwoede poging bij haar meerdere, die wij vanaf de receptie konden zien zitten, maar de beste man bleef onderuit in zijn stoel hangen en de arrogantie straalde ervan af. Kun je twee dingen doen, direct kwaad worden of deze eerste tegenvaller incasseren. Voor dat laatste hebben wij gekozen. 2. Op de kamer aangekomen bleek deze slechts te beschikken over 1 stopcontact in de kamer ( daar zat de stekker van de TV in) en 1 op de badkamer waarmee de fohn verbonden was. Verder dus geen manier om in deze moderne tijd van Ipads en Iphones op te laden. 3. De tweede avond kwamen we rond 23 uur terug van Side en besloten op balkon nog even wat te drinken. We trokken de schuifdeur achter ons dicht ( ivm airco de kamer te laten verkoelen). Tot onze grote verbazing en schrik is die deur van buitenaf niet te openen en waren we dus buitengesloten van onze kamer. Na veel roepen en schreeuwen om hulp vonden wij een bewoner van een andere kamer bereidt naar de receptie te gaan en werden we na een half uur bevrijd uit onze benarde positie. Geen excuses, niets. 4. Ook de tweede dag en eveneens de vierde dag juist op primetime ( rond de klok van 18 uur) twee keer dus geen druppel water ( storing in de waterleiding). Sta je met je goede gedrag met shampoo in de haren een uur te wachten op water. Als je er dan vervolgens wat van zegt valt een arrogante blik je ten deel onder het mom “ik kan er niks aan doen”. Excuses of sorry staat niet in hun woordenboek. 5. Reclame voor Wifi kunnen ze beter niet vermelden. Er gingen dagen voorbij waarbij het vrijwel niet mogelijk was via Wifi verbinding te krijgen. Veel mensen gingen daar ook hun beklag over doen. Maar weer de arrogantie. Ligt aan de buren, ligt aan het netwerk…………….maar niet aan hun. Ik kan daar slecht tegen en tel daarbij de andere zaken op. 6. Op donderdagavond kwamen wij om 17 uur terug op onze kamer en troffen kalk en verfresten aan op de grond. Bij nadere inspectie bleek het TV toestel nog maar aan 2 schroeven te bungelen en het had een haartje gescheeld of het hele toestel was boven op onze spullen die op een ondergelegen kastje stonden verpletterd. Dat kan toch niet waar zijn. Beklag gedaan, uurtje later een technicus en ik heb hem verzocht het toestel met beugel mee te nemen en te repareren als wij het hotel op 10/8 verlaten hebben. We waren het een beetje zat voor wat het hotel betreft. 7. Nog een bijzonder voorval: Twee keer over drukten we vanaf de begane grond ( Z) op onze verdieping 4 ( kamer 1504) en twee keer viel de stroom uit en zaten we in donker halverwege opgesloten. Mijn vrouw zwaar in paniek, na de balkonscene was dit wel de druppel. Ik bleef rustig en drukte op de alarmbel. Eerste keer werden we bevrijd door een schoonmaakster. Tweede keer hoorde schijnbaar niemand de alarmbel en konden we met veel kracht de deuren openen. Klacht bij de receptie, leverde wederom niets op. Ze begrepen het niet of wilden het niet begrijpen. 8. TIP: voor Cordendon: er vertoeven weinig tot geen Nederlanders in het hotel – de laatste waren vertrokken op 7 juli en wij waren de volgende op 10 augustus. De Noren en Zweden hebben de overhand, zijn niet sociaal en slurpen ’s morgens om 9.30 uur hun eerste biertjes naar binnen om dat ritueel vervolgens ’s avonds om 22 uur te beëindigen, want daarna moeten ze betalen. Nog wel snel even om 21.45 uur enkele bladen bier bestellen. Onfatsoenlijk bij buffet etc. 9. Omdat we bovenstaande klachten als onplezierig hebben ervaren vroeg ik na opsomming bij de receptie op de dag van vertrek of we de kamer nog konden behouden van 12.00 uur ( officiële uitcheck) tot 16.30 uur ons vertrek naar vliegveld en dat als tegemoetkoming van de feiten als hierboven omschreven. De dame van de receptie keurde op die vraagstelling ons geen blik waardig, geen excuses, maar arrogantie. Dus maar gewoon betaald. Per slot van rekening laten we ons de fijne vakantie niet bederven door een stel amateurs die denken dat ze een hotel van hoogwaardige kwaliteit hebben.
16-08-2014 door Dinand uit Goor
Hotel voldoet aan de beschrijving in de gidsen, eten prima, hygiene voor turkse begrippen redelijk. Kamers sober.Personeel niet erg toeschietelijk. Maar ondanks dat prima vakantie gehad, oude binnenstad op loop afstand en echt de moeite waard.
13-10-2013 door E. Sijbrands - Standaart uit Den Ilp
Alles is goed naar wens verlopen, kleinschalig, kwaliteitwaardig, personeel enkele hele leuke bedienden, enkele wat nors, maar over het algemeen goed. Ligt vaak ook aan je zelf. Dit hotel is aan te bevelen, omdat het betaalbaar is, en 3.5. ster maar mag best voor 4 ster doorgaan. Service goed.
25-09-2013 door Maria uit Eindhoven
Prachtig hotel, hygiëne is perfect. Eten is super lekker, veel Turkse gerechten, alles, heel vers. Eet en drink gelegenheid sfeerloos. Je moet jezelf vermaken, geen animatie.
16-09-2013 door Geertje uit Hoogeveen
Door meer dan 20 Nederlandse reizigers wordt Hotel Oz side gemiddeld op internet beoordeeld met een 7,0. Daarmee staat deze accommodatie op plek nr. 82 in Side
De gekozen voorkeuren worden verwerkt en de beste prijs berekend
Selecteer a.u.b. eerst een vanafprijs in bovenstaande prijstabel
Nog geen reis geselecteerd
Heb je al jouw voorkeuren geselecteerd? Klik dan op een prijs in de prijstabel om de voordeligste reis te tonen.
Momenteel worden de prijzen opgehaald voor:Vertrek , reisduur
Momenteel wordt de voordeligste prijs en actuele beschikbaarheid gecontroleerd.
Momenteel wordt de boeking voor je klaargezet
Afspraak maken
Bel ons - 088 - 555 4999
Mail ons
Zoek uw reisbureau