-
Smerig, verouderd 26 juli 2022
3.0 Alleen de locatie is geweldig met een goede service op het strand met ligbedden en parasols. Verder is alles smerig, verouderd, echt vies eten, ongeïnteresseerd personeel, vieze koffie, all in drankjes alleen frisdrank, bier en wijn. Dus geen lokale alcoholische drankjes, mixjes etc en ook maar tot 22:00 (21:00 Nederlandse tijd) Ook geen gratis wifi, geen animatie. We hadden wel airco en goede bedden op onze kamer. maar verder was het helemaal niks
Lees meer
-
Goed hotel, direct aan zee met voldoende bedjes 10 oktober 2019
7.0 Toen we s nachts 3 uur aankwamen, geen kamer, moesten lopend naar ander hotel, 15 minuten met koffers. Volgende dag wel kamer en die was goed
Lees meer
-
Afschuwelijk 06 oktober 2019
2.0 Zeer slecht hotel, onvriendelijk personeel, hygiëne meer dan slecht, eten afschuwelijk, al met al een soort horror hotel, zouden ze nooit meer mogen verkopen , ons over laten boeken naar ander 3 sterren hotel van zelfde prijs en dat was super
Lees meer
-
heel slecht 27 september 2019
1.0 heel vies het eten was ook slecht en savon,s om half tien donker bar is om tien uur gesloten. al met al een heel slecht hotel
Lees meer
-
alleen maar overboekingen 15 september 2019
1.0 we zijn door overboeking van muz terecht gekomen in Doris Aytur City. In 1 woord Bagger
Lees meer
-
Oplichterij, dubbele boekingen en personeel was inhumaan 12 september 2019
1.0 We werden welkom geheten, formulieren ingevuld en ondertekend, kopietjes van de paspoorten werden gemaakt. Na de inschrijving kregen wij te horen dat er geen kamer voor ons was en wel even naar een ander hotel gebracht zouden worden.
Wij kregen de smerigste hotelkamer en de badkamer/ toilet waren besmeurd met ontlasting. We hebben die bewuste nacht geen gebruik gemaakt van de badkamer het was te vies om je daar op te frissen en je behoeftes te doen. De emoties van verdriet en woede is met geen pen te beschrijven. Vreselijk en onbegrijpelijk dat er zo met mensen omgegaan wordt. Een nachtmerrie waar we nog steeds van moeten bijkomen.
Lees meer
-
Eten slecht telkens het zelfde personeel achter bali lobby niet vriendelijk 08 september 2019
3.0 Eerste nacht eerst in ander hotel geslapen bedden in muz slecht geen werkende koelkast reisleiding niet kunnen bereiken hoorden via anderen dat hij niet naar het hotel wil komen zeer slechte begeleiding alles zelf moeten uitzoeken
Lees meer