JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van D-reizen.nl.
Aparthotel Perla Marina in Spanje, Spanje - D-reizen

Aparthotel Perla Marina

Spanje - Costa Del Sol - Nerja

Foto Aparthotel Perla Marina **** Nerja
8.1
Foto Aparthotel Perla Marina **** Nerja
Foto Aparthotel Perla Marina **** Nerja
Foto Aparthotel Perla Marina **** Nerja
18
Aparthotel Perla Marina
  • Voor levensgenieters
  • Ideale locatie aan het strand
  • Doe 'tranquillo' op het dakterras
  • Ontdek de voordelen van deze plek

Algemeen

Ligging:

  • Aan de rand van de plaats
  • Strand details: 'El Playazo' 50 m
  • Afstand (ca.): tot het centrum: 500 m; tot de plaats Maro: 5 km; tot een bezienswaardigheid: 5 km; tot winkelmogelijkheden: 500 m; tot restaurants/bars: 500 m; tot de bushalte: 100 m


Faciliteiten:

  • Kenmerken: comfortabel
  • Aantal hoofdgebouw(en): 2, aantal verdiepingen: 5
  • Aantal kamers/accommodaties in totaal: 197
  • Receptie, 24 uurs, 4 lift(en)
  • WiFi (inclusief), in alle openbare ruimtes
  • Was-/strijkservice (tegen betaling)
  • Buitengedeelte: zonneterras; grootte van het buitencomplex in m² ca.: 1200
  • Aantal zwembaden (zonder Kinderzwembad): 2
  • 1 zwembad ; 1 zwembad op het dakterras
  • Ligbedden (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief)
  • Parasols (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief)
  • Badhanddoeken: bij het zwembad (tegen borg)
  • Parkeerplekken (o.b.v. beschikbaarheid): op het hotelterrein: overdekt, tegen betaling, ca. 15,00 EUR per dag
  • Aantal restaurants in totaal: 1
  • Aantal bars: 1


Nationale categorie: 4 sterren

Kinderen:

  • Aantal zwembaden: 1
  • Details kinderzwembad: apart, zoetwater
  • ()
  • Babybedjes


Tweepersoonskamer (DZ), DZ Twin Standard:

  • Aantrekkelijk, gastvrij
  • Kamergrootte in m² (ca).: 20 m²
  • Min. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+0, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+1, 3+0
  • Badkamer/toilet
  • Föhn, kabel-tv, koelkastje, telefoon
  • Frans balkon
  • WiFi (inclusief)
  • Kluisje (inclusief)
  • Airco (inclusief)
  • Ook voor alleen gebruik (D1), min. bezetting (volwassenen + kinderen): 1+0, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 1+0, frans balkon
  • Overige te boeken opties: zeezicht (DZ), min. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+0, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+1|3+0, balkon, ook voor gebruik door één persoon (D1)
  • 1aantal tweepersoonsbed(den) of 2aantal eenpersoonsbed(den) en 1aantal stapelbed(den)


Maaltijden:

  • Overnachting met ontbijt (F) (buffet)
  • Halfpension (H), inhouden ontbijt en diner(buffet) en lunch ontbijt en diner (buffet)
  • Aantal restaurants in totaal: 1
  • Buffetrestaurant 'Narixa' (niet-roker),
  • Aantal bars: 1
  • 'Rocamr'-zwembadbar (als snackbar beschikbaar)


Categorie: 4

Hotel richtlijnen:

  • Creditcards:
  • Huisdieren niet toegestaan
  • Inchecken vanaf: 14:00 uur
  • Uitchecken tot 12:00 uur
  • Bouwjaar: 1990
  • Laatste volledige renovatie (jaar): 2017


Opmerking over de toegankelijkheid van het hotel:

  • Het hotel is geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Neem contact op met uw boekingskantoor met uw individuele wensen.


Beperkte mobiliteit
Houdt u er rekening mee dat onze pakketreizen voor personen met een mobiliteitsbeperking in het algemeen niet geschikt zijn, tenzij de productbeschrijving andere informatie geeft. Graag geven we meer gedetailleerde informatie over dergelijke verzoeken om toch aan uw wensen te voldoen.

Opmerking voor alleenreizenden jonger dan 18 jaar

Personen jonger dan 18 jaar die alleen reizen zonder een oudere begeleider worden alleen geaccepteerd op aanvraag.

Zelf transfer regelen

Wij wijzen u erop dat bij deze aanbieding geen transfer naar en van het hotel is inbegrepen. U dient hier ter plaatse zelf voor te zorgen en dit te betalen.

Locatie & omgeving

Reviews

8.1
Zeer goed 200+ beoordelingen
  • Ligging 9
  • Hygiëne 8.4
  • Kindvriendelijkheid 7.2
  • Faciliteiten 8
  • Kamer 7.6
  • Animatie 5
  • Personeel 8.5
  • Eten & Drinken 7.6
  • Kwaliteit Bedden 8.1
  • Prijs/Kwaliteit 7.7
  • Fantastisch 13 mei 2025
    8.0

    Prachtig appartement netjes schoon ruim en mooi uizicht op de zee

  • Nerja zelf adembenemend 23 februari 2025
    8.0

    Nerja, was zoals foto’s en teksten omschreven. Het hotel zelf, los van het lawaai van de renovatie en het ongezellige en sfeerloze buffet, niks op aan te merken. Een 8+, zou het zo weer doen !

    Lees meer
  • Fijn hotel 21 februari 2025
    8.0

    Al meerdere jaren kom ik in dit hotel en ga altijd tevreden weer naar huis. Vriendelijk personeel en gunstig gelegen

    Lees meer
  • Niet heel gastvrij hotel 27 oktober 2024
    4.0

    De ontvangst bij het hotel was niet erg gastvrij. Er werd nog net niet gevraagd wat we kwamen doen. Na enig zoeken werden de kamersleutels overhandigd en werd verteld dat ontbijt en diner aan de overkant is. Onze opmerking dat we alleen logies en ontbijt hadden geboekt, veroorzaakte alleen maar irritatie. En ja de kamer is ook in het gebouw aan de overkant. De kamer had geen best uitzicht (achteraf beter dan de meeste kamers), dus terug naar de receptie om een andere kamer te vragen. Andere medewerker aan de balie die heel moeilijk ging doen en zei dat hij niet snapte wat zijn collega had gedaan, maar dat dit de soort kamer is die we hadden geboekt. Kamers met zeezicht zijn 10 euro duurder. Nou ok, doe maar dan. Nee die zijn niet beschikbaar. En inderdaad u heeft geen recht op diner, dus er werd nog even wat doorgekrast op de kamerkaart. Blijkbaar was er handdoekservice voor bij het zwembad/ strand, maar daar werd ook niets over uitgelegd. De ontbijtzaal was enorm druk en lawaaierig en ondanks dat het personeel hard werkte om alles aan te vullen was er continue een tekort aan van alles. Van koffiekopjes tot yoghurt. De kamer werd goed schoon gehouden en de handdoeken werden dagelijks gewisseld, jammer dat de handdoeken behoorlijk versleten waren en nauwelijks nog droogden. Late checkout beschikbaar, maar als je daar naar vraagt moet je op de ochtend van vertrek terugkomen om te horen of het wel mogelijk is, en inderdaad geen late checkout mogelijk. Kortom geen vier sterren waard.

    Lees meer
  • 09 oktober 2024
    4.0

    Niet duidelijk waar we de sleutel moesten halen en terug moeten brengen. In het hotel Perla Marina werden we weggestuurd. Appartement was niet schoon. Geen beschrijving wanneer de handdoekwissel is. Ook een zeer slechte kwaliteit van de handdoeken. Geen nummers in geval van nood. Voor ons geen tweede keer helaas.

    Lees meer
  • 14 juni 2024
    10

    Dit is echt een top locatie! Perfecte ligging, direct aan zee! Hele mooie en schone appartementen waar het aan niets ontbreekt. Helemaal tot rust komen hier!

    Lees meer
  • Vakantie met vriendinnen. 12 juni 2024
    8.0

    Algemene indruk hotel goed. Aardig personeel. Ruime badkamer, ruin balkon. Wij hadden een zeezicht kamer die gerenoveerd was.

    Lees meer
  • Goed hotel. 29 mei 2024
    6.0

    Wij zijn correct ontvangen door de receptionist van het hotel en kregen te horen dat onze reservering een z.g.n. up-grade kamer kregen daar er een renovatie plaatsvond van de standaard kamer. Via de uitstekend gerenoveerde en moderne gangen (wel oude lift) bij onze kamer aangekomen kon je wel zien dat er hard gewerkt is aan de renovatie van kamer en douche ruimte. Na eerdere foto's gezien te hebben is het bad vervangen door een moderne inloop douche met regen en hand douche. Het toilet verkeerd geplaatst naast de wastafel kan je niet normaal op zitten om dat deze slechts 20cm afstand heeft t.o.v. de wastafel en hierdoor je benen niet kwijt kunt door een aflegplank onder de wastafel. Deze had beter vervangen kunnen worden door een planchet (plankje) tegen de muur. De w.c. rol houder bevindt zich op de zelfde hoogte van het toilet waardoor je als je zou zitten met de schouder tegen de w.c. rol aan zit. Verkeerde plaatsings keuze dus. De derde dag was er een lek boven de douche spiegel gesignaleerd en drupte er water langs het LED inbouwspotje, na dit gemeld te hebben bij de receptie is er snel een monteur komen kijken en heeft het probleem (tijdelijk) op weten te lossen. De volgende dag s'morgens wederom een druppend plafon en ook boven de geleiderail van de douche deur het zelfde. Wederom hebben we dit gemeld en werd ons een andere kamer aangeboden maar omdat wij de volgende dag zouden vertrekken hebben we besloten nog één nachtje in deze kamer te verblijven. In de kamer ontbrak een kleding kast, wel was er een ''oude'' nis met garderobe stang waar je kleding hangend kan bergen maar verder ben je aan de koffer gebonden. Er is mijn ziens voldoende plaats voor een garderobe kastje b.v. op de plek van het eenvoudige secretair (tafeltje) wat wij nu gebruikte om wat spullen op af te leggen. De grote moderne t.v. welke hoofdzakelijk summiere informatie verstrekt over het hotel kent geen Nederlandse zenders en doet als luxe voor maar wij hebben deze niet gebruikt. De kamer werd iedere dag netjes schoongemaakt, het bed opgemaakt en de handdoeken zonder te vragen vervangen. Het ontbijt werd voor ons in een aan de overzijde gelegen hotel van Perla Marina geserveerd in een ongezellig ingerichte ontbijtzaal geserveerd in buffet vorm en is Engels georiënteerd. Wij zijn 60ers en voelden ons de jongste bij het ontbijt waar we slechts twee keer van gebruikt te hebben. Voor € 9,-- p.p. kan je ook niet veel verwachten en zijn lekker buiten de deur gaan ontbijten. Het strand voor het hotel heeft veel goed gemaakt en het dorpje Nerja makkelijk te bereiken ook maar ook hier bijna alles met Britse toeristen en cafétjes. Nerja een leuk toeristisch plaatsje en met Frigiliana op korte afstand een zee van rust als je s'avonds wil genieten van het uitzicht en rustig wil dineren. Spanje niet duur en een echte aanrader, wil je een auto huren kijk dan eens op de site van CarGest en naar de vele positieve recenties.

    Lees meer
  • Hotel perfekt 21 maart 2024
    10

    Mooi en proper hotel. Eten uitstekend. 1 minpunt , jammer had geen balkon en als je 's avonds raam openzet, dan komt de rook van huizen naar binnen. Zwembad wat klein.

    Lees meer
  • Als ik thuis ben kom ik erop terug 15 maart 2024
    2.0

    Volop aan het verbouwen

    Lees meer
  • geweldig gehad 08 maart 2024
    10

    Hotel Perla Marina was erg goed. Al eerder geweest en kwaliteit blijft geweldig. Ophaalservice had wat beter geregeld kunnen worden (sneller en duidelijker)

    Lees meer
  • 11 oktober 2023
    8.0

    WiFi was matig

  • 23 augustus 2023
    8.0

    Fijn, ruim en schoon verblijf. Met zelfs een wasmachine!!! Erg fijn.

  • 18 mei 2023
    4.0

    Het buffet ziet er goed uit maar de warme kant van het buffet is lauw. Ik ben geen kritische eter maar dit is echt niet lekker. Heel jammer!

    Lees meer

Daarom kies je voor

Online géén boekingskosten

Géén boekingskosten t.w.v. €34,50 op alle vakanties wanneer je online bij D-reizen boekt!

Altijd de beste deal

Supersnel vind & vergelijk je bij ons de allerbeste deals van verschillende aanbieders.

Veilig op vakantie

D-reizen is aangesloten bij SGR, ANVR en Calamiteitenfonds. Jij reist daarom met zekerheid en garantie.

Ruim 75 reisbureaus

Kom je er niet uit? Wij helpen je graag verder. Telefonisch, online of in één van onze reisbureaus.

Meer over D-reizen
Aparthotel Perla Marina
8.1
Zeer goed 200+ beoordelingen
p.p. vanaf 252, -
Checken