JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van D-reizen.nl.
Mangrove Beach by Hilton - Willemstad - D-reizen

Hotel Mangrove Beach Corendon Curacao Resort Curio by Hilton

Curacao - Curacao - Willemstad

Foto Hotel Mangrove Beach Corendon Curacao Resort Curio by Hilton ***** Willemstad
8.4
Foto Hotel Mangrove Beach Corendon Curacao Resort Curio by Hilton ***** Willemstad
Foto Hotel Mangrove Beach Corendon Curacao Resort Curio by Hilton ***** Willemstad
Foto Hotel Mangrove Beach Corendon Curacao Resort Curio by Hilton ***** Willemstad
25
Hotel Mangrove Beach Corendon Curacao Resort Curio by Hilton
  • Direct aan het witte, fijne strand
  • Aquapark met zes gave glijbanen
  • Keuze uit drie à-la-carte opties
  • Verfrissende duik in 4 zwembaden

Op zoek naar een tropische getaway waar luxe en familiepret samenkomen? Mangrove Beach by Hilton biedt het beste van beide werelden. Dit milieubewuste 5-sterrenresort ligt direct aan een prachtig wit zandstrand met wuivende palmbomen. Tijdens je duik in zee heb je uitzicht op de cruiseterminal. De meest imposante schepen komen voorbij gevaren, dus je kijkt je ogen uit! Ontspan aan een van de 4 zwembaden, laat de adrenaline door je lijf gieren op de waterglijbanen, geniet van culinaire hoogstandjes in de à-la-carterestaurants of verken de kleurrijke straten van Willemstad. Hier begint jouw droomvakantie op Curaçao!

Bijzonder: schepen bewonderen bij de nabijgelegen cruiseterminal

Waarom naar Mangrove Beach by Hilton?

Mangrove Beach by Hilton bestaat uit 399 kamers en is de ideale plek voor een ontspannen én actieve vakantie. Met een aquapark voor de kids, fitnessfaciliteiten en live muziek in de avonden, is er voor iedereen iets te beleven. Overdag doe je mee aan een dansles, bekijk je de onderwaterwereld tijdens het snorkelen, of duik je het zwembad. Voor de kinderen van 0 tot 15 jaar is er een leuke kids club, verdeeld over 3 leeftijdscategorieën, zodat zij binnen een mum van tijd nieuwe vakantievrienden maken. Bijkomen in de zon doe je met een cocktail in de hand. Het all inclusive concept is erg uitgebreid, drankjes zijn hier 24 uur per dag te verkrijgen. Op culinair gebied is deze vakantie ook een feest, want je hebt de keuze uit zowel de Japanse als Italiaanse keuken én er is een barbecuerestaurant. De ligging aan het privéstrand maakt dit resort extra bijzonder: zó de zee in stappen was nog nooit zo makkelijk!

Faciliteiten Mangrove Beach by Hilton

Algemeen:

  • 5-sterrenhotel
  • 399 kamers
  • Receptie
  • WiFi
  • Parkeerplaats
  • Sigarenlounge

Eten en drinken:

  • Hoofdrestaurant (buffet)
  • À-la-carterestaurant (Japans/sushi)
  • À-la-carterestaurant (Italiaans)
  • À-la-carterestaurant (barbecue)
  • 2 snackbars
  • Zwembad- en strandbar
  • Lobbybar

Zwembad:

  • 4 buitenzwembaden
  • Aquapark
  • Ligbedden & parasols

Voor de kinderen:

  • Babypark (0-3 jaar)
  • Kinderclub (4-10 jaar)
  • Tienerclub (8-15 jaar)

Sport en animatie:

  • Fitness
  • Aerobics
  • Danslessen
  • Beachvolleybal
  • Tafeltennis
  • Badminton
  • Watersporten (€)
  • Live muziek

In de omgeving van Mangrove Beach by Hilton op Curacao

Dit resort ligt op loopafstand van het bruisende Willemstad, waar je de iconische Handelskade met de gekleurde huisjes kunt bewonderen. Slenter door de sfeervolle straatjes, bezoek de gezellige markten of proef de lokale keuken in een van de vele restaurants. Zin in avontuur? Ontdek de onderwaterwereld met een snorkel- of duikexcursie of maak een roadtrip langs de mooiste stranden van het eiland.

Verzorging bij Mangrove Beach Resort Curio by Hilton

Bij Mangrove Beach Resort verblijf je op basis van all inclusive. De volgende maaltijden en drankjes zijn hierbij inbegrepen:

  • Ontbijt (buffet)
  • Lunch (koud/warm buffet)
  • Diner (koud/warm buffet)
  • Snacks (van 11:00 tot 17:00 uur)
  • Alcoholvrije en alcoholische dranken (24 uur per dag)

Kamer informatie Mangrove Beach by Hilton

De kamers van Mangrove Beach Resort beschikken over airconditioning, WiFi, een minibar, tv en een kluisje. In je eigen badkamer vindt je een douche, toilet en haardroger. Ook hebben de kamers een balkon. Je hebt de keuze uit de volgende kamertypes.

Deluxe kamer 

Dit kamertype (DZD) is geschikt voor maximaal 3 volwassenen en heeft een oppervlakte van ongeveer 32 m². Het balkon biedt uitzicht op de tuin, maar naar keuze kun je upgraden naar zijdelings zeezicht (DSM) of zeezicht (DZO). 

Tweepersoonskamer voor alleengebruik

Dit kamertype (EZD, ESM, EOZ) is geschikt voor maximaal 1 volwassene.

Familiekamer

Dit kamertype (FZQ) is geschikt voor maximaal 2 volwassenen met 2 kinderen en heeft een oppervlakte van ongeveer 53 m². Het balkon biedt uitzicht op de tuin.

Tip van je reisadviseur

Benieuwd naar de historie van Curacao? Op een paar minuten lopen van het hotel zit het Curaçaosch Museum. Dit is het oudste nog bestaande museum van het eiland!

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

8.4
Zeer goed 500+ beoordelingen
  • Ligging 8.6
  • Hygiëne 6.8
  • Kindvriendelijkheid 7.4
  • Faciliteiten 7.6
  • Kamer 7.8
  • Animatie 5
  • Personeel 7.1
  • Eten & Drinken 7.6
  • Kwaliteit Bedden 8.2
  • Prijs/Kwaliteit 6.1
  • Hotel gaat achteruit 30 augustus 2025
    6.0

    Onderhoud van het hotel is slecht, groot gevaarlijk gat aan de rand van het zwembad waar mijn zoontje met z’n voet in terecht is gekomen. Vlonders rondom het zwembad komen ook allemaal los, met name voor kinderen en ouderen gevaarlijk. Plafond bij koffiebar ingestort. Vochtprobleem op kamer waardoor er schimmelplekken op alle kleding zit. Zwembadwater ziet er ook niet fris uit/niet helder. Merendeel van personeel is chagrijnig. 2 jaar geleden was het veel beter. Erg jammer want je betaald een hoop geld. Veel te druk, lijken het qua personeel niet aan te kunnen. Kamers worden niet goed schoongemaakt of helemaal niet schoongemaakt. Hebben al een aantal keer zonder handdoeken gezeten. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer want het hotel heeft wel potentie.

    Lees meer
  • Goed hotel 22 augustus 2025
    10

    Goed en mooi hotel.

  • Curaçao 17 augustus 2025
    4.0

    Als het management meeleest: geef Şadiye (van de cabana) en Raphael (bij Sofra en Maya) een grote beloning voor hun inzet. Zeker Şadiye die ervoor zorgt dat je in de cabana, maar ook daarbuiten van alles wordt voorzien. Raphael is een eerlijk man waar je niet mee moet sollen, man naar m'n hart. Afspraak = afspraak: 3 is geen 7. Review eerder gemaakt voor we weggaan. De vijf sterren NIET waard, zoals ze adverteren. Hieronder per onderdeel een beoordeling: Gebouw: Vier liften in het hoofdgebouw en er zijn er maar 3 werkend! Je staat al snel 15 tot 20 minuten te wachten tot je aan de beurt bent. Mensen met een rolstoel worden geplaatst op de 5e verdieping. Ze wachten op een 'levering' uit Nederland voor ze het kunnen maken. Het kan voorkomen dat je vast komt te zitten in de 'werkende' lift. De receptie hoort alleen het alarm niet. Al twee keer de afgelopen dagen meegemaakt. Receptie: Het hangt ervan af wie je aan de balie hebt staan. De ene is heel beleefd en helpt je graag op weg, waarbij een ander liever thuis is dan op het werk. De app (website) hoef je niet te gebruiken want alles wat je doorgeeft komt niet binnen, althans een medewerker. Kamer: We hadden eerst een kamer met veel gebreken. Gordijnen sloten niet, airco was onvoldoende werkend, wc spoelde niet door en het was VIES. HAREN in het doucheputje en een oude tandenborstel van weet niet hoelang geleden in de douche. Het duurde drie dagen voor er actie kwam. Tenslotte een andere kamer, terwijl ze daarvoor zeiden dat ALLE KAMERS geboekt waren. Vreemd! Restaurants: Twee hotels met in totaal bijna 800 kamers moeten ondergebracht worden in de gaarkeuken van het ene hotel voor ontbijt, lunch en avondeten. Je moet geluk hebben als er nog wat te eten is. Ben je te laat, dan ben je te laat. Het is ook bloedheet waarbij ik mij afvraag of het eten goed blijft (nee). Ook de saladebar geeft telkens 13 tot 17 graden aan, Rob Geus kan hier wel even onderzoekje doen. Ook het vinden van een tafel is dan lastig. Afruimen gebeurt te langzaam waardoor de duiven kunnen genieten van een maaltijd. De themarestaurants zijn vele malen beter en werken op reservering. Zwembad: Prima, maar wel wat mankementen en nieuwe ligstoelen zijn wel welkom.

    Lees meer
  • Slechte kamer 14 augustus 2025
    4.0

    Kamer heel erg vochtig zelf zo vochtig dat kleding en beddengoed klam aanvoelen. Na 2 nachten druppels wat op plafon en liep het langs de muren naar beneden. Na 2 mals melden dag moeten wachten op andere kamer. Personeel niet echt behulpzaam.. zolang je niet te klagen hebt zijn ze vriendelijk maar als er iets is geven ze niet thuis.

    Lees meer
  • Top verblijf! 13 augustus 2025
    10

    We hebben een heerlijke vakantie gehad! Van alle gemakken voorzien, mooie all in concept, minibar die elke dag aangevuld word, genoeg bedjes geen handoekje leggen... het enige nadeel wat wij ondervonden is dat de airco vrij koud was op de kamer maargoed dat is persoonlijk ennbij de poolbar moest je wat langer wachten op je drankje.. maargoed al om al een perfecte vakantie voor mij en mn kids!

    Lees meer
  • 02 augustus 2025
    6.0

    Geen toelichting bij de review gegeven

  • Mangrove Beach Resort 23 juli 2025
    8.0

    Fantastische vakantie gehad met gezin. Resort was goed personeel vriendelijk. Bij calamiteiten maken ze er meteen werk van. Behulpzaam. Eten was prima. Het is er schoon. Leuk dat er cruise boten daar aanmeren. Ligt op loopafstand Willemstad.

    Lees meer
  • Druk, traag en onpersoonlijk – niet wat we hoopten van een relaxvakantie 19 juli 2025
    6.0

    Ons verblijf bij het Mangrove Beach Hotel in Curaçao was helaas niet wat we ervan gehoopt hadden. Het hotel is op zich prima qua faciliteiten, maar de ervaring werd sterk beïnvloed door de sfeer, service en drukte. Het personeel aan de bar kwam onvriendelijk en ongeïnteresseerd over. Als je een drankje wilde bestellen, moest je regelmatig meer dan 10 minuten wachten voordat je überhaupt werd geholpen – en daarna nóg eens zolang tot het drankje eindelijk werd geserveerd. Alles gaat hier in een tergend traag tempo, wat vooral opvalt als je even iets simpels als een drankje wilt. Rond 07:30 ’s ochtends zijn gasten al druk bezig met “handdoekje leggen” bij het zwembad. Als je wat later komt, rond 09:00, is er geen ligbed meer te vinden. Daarbij laat het hotel ook daggasten toe via een dagpas. Rond 10:00 komen er busladingen mensen bij, wat het nog drukker maakt. Het zwembad raakt dan zo vol dat je amper kunt zwemmen – vooral omdat veel mensen langdurig aan de bar ín het zwembad hangen. Het eten was oké. De à-la-carterestaurants zitten snel vol, en als dat zo is, moet je uitwijken naar het buffetrestaurant – dat helaas wat tegenviel in smaak en variatie. Al met al was het geen rampzalige ervaring, maar het was zeker geen ontspannende of gastvrije vakantie. We zouden het hotel niet direct aanraden, tenzij je weinig waarde hecht aan rust en service.

    Lees meer
  • Tegenvaller 16 juli 2025
    4.0

    Na een verzoek tijdens boeken en per mail om 2 kamers in de buurt van elkaar te hebben kregen we deze op een verdieping die ze aan het renoveren waren. Andere kamers waren niet beschikbaar. Iedere dag heel vroeg gewekt door de bouwvakkers. Na een paar dagen hebben ze de aircoleiding geraakt en zaten we in de hitte. De technische dienst zou dit direct maken. Na 4 keer na de receptie geweest te zijn was het probleem einde van de dag niet opgelost. Zelf verzocht om een andere kamer. Niet aangeboden door de medewerkers. Toen kregen we een kamer aangeboden die nog niet schoongemaakt was. De bedden waren nog beslapen. Na wachten uiteindelijk al onze spullen verhuisd. Helaas wel in een ander gebouw dan onze kinderen. De medewerkers zijn niet vriendelijk. Dit vinden wij toch wel heel erg jammer. Kan geen goedemorgen vanaf. Als je een bestelling doet aan de bar dan zuchten ze en zeggen nog geen alsjeblieft of dank je wel. Heel jammer om zo je 25 jarig huwelijk te vieren in deze accommodatie.

    Lees meer
  • Er zijn wel veel verbeterpunten 08 juli 2025
    8.0

    Het is een prachtig resort met een heerlijk zwembad, waterglijbanen voor kinderen, veel keuze voor maaltijden en tussendoortjes e.d. Vooral in het weekend, maar ook doordeweeks, heel druk en rumoerig bij het zwembad vanwege lokalen die een dagje kwamen doorbrengen. Hoe later op de dag, hoe meer alcohol er was gedronken, hoe luidruchtiger ze werden. Ook werd er bij de bar voorrang verleend aan de lokalen en moesten wij als vakantiegasten vaak heel lang wachten voordat we konden bestellen. Dat kan een keer gebeuren, maar dit was dagelijks en was frustrerend. Onze kamer werd eigenlijk niet schoongemaakt, veel stof en zand overal. Wel werd het bed opgemaakt en lagen er dagelijks schone handdoeken, maar het toilet was aan het begin van onze vakantie een keer verstopt en daarna kon je zien dat het niet meer was schoongemaakt, al is dit meerdere keren gemeld bij de receptie. Het ergste waren de ratten die tussen de bedjes heen liepen. Er lag iemand op een bedje te slapen bij het zwembad en een rat kwam op het tafeltje ernaast etensresten weghalen. Rondom het zwembad werden niet regelmatig de glazen en bordjes weggehaald en ook peuken naast het zwembad lagen er dagen. Dat vond ik echt jammer, dat zou je bij zo'n duur resort niet verwachten. Hele fijne vakantie gehad, maar dit waren wel tekortkomingen.

    Lees meer
  • 10 dagen curacao 27 juni 2025
    6.0

    Prima accommodatie, wel erg slecht onderhoud van kamers en zwembad o.a. Schimmels en muffe kamers! Bedden worden niet verschoond, pas als je er om vraagt. Kamers word tussentijds alleen nieuwe handdoeken gegeven en het bed word opgemaakt, verder niks qua schoonmaak..

    Lees meer
  • 25 juni 2025
    4.0

    Soms koud eten. Bediening niet goed. Sommige drankjes hadden ze s avonds al niet meer of niet koud

  • Fantastisch 13 juni 2025
    10

    Fijn hotel fantastische vakantie

  • 27 mei 2025
    2.0

    Vliegtuig XL Plus besteld, beenruimte slecht, rugleuning naar achter op laagste stand commentaar van achterbuur en als diegene voor je dit doet zit je helemaal klem. Mijn leuning van stoel 5a zat geen bovenkant meer op en de armleuning van mij vrouw kraakte als je er aan kwam. Kamers naast elkaar besteld. Onze vrienden zaten zelfs in de ander vleugel van het hotel. Zeer slecht. Personeel in het restaurant erg sloom en ongeintereseerd. Vaak zelf de tafel af moeten ruimen schoonmaken en nieuw bestek ophalen. Er was niemand die je koffers naar je kamer kon brengen en de uitleg waar wij heen moesten werd opgerakeld en was niet te volgen. De kamer was slecht schoongemaakt en het kleed onder het bed krulde omhoog en je struikelde er over. kamer 3312. Wij vroegen hoe laat wij op de terugreis klaar moesten staan. Ze gaven aan dat wij om 16.00 uur klaar moesten staan. Wij hadden een privé taxi. deze was op tijd. Maar waarom wordt je om 16.00 uur opgehaald terwijl het vliegtuig pas om 21.10 u

    Lees meer

Daarom kies je voor

Online géén boekingskosten

Géén boekingskosten t.w.v. €34,50 op alle vakanties wanneer je online bij D-reizen boekt!

Altijd de beste deal

Supersnel vind & vergelijk je bij ons de allerbeste deals van verschillende aanbieders.

Veilig op vakantie

D-reizen is aangesloten bij SGR, ANVR en Calamiteitenfonds. Jij reist daarom met zekerheid en garantie.

Ruim 75 reisbureaus

Kom je er niet uit? Wij helpen je graag verder. Telefonisch, online of in één van onze reisbureaus.

Meer over D-reizen
Hotel Mangrove Beach Corendon Curacao Resort Curio by Hilton
8.4
Zeer goed 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 1399, -
Checken