-
Volgende keer nemen we de reviews meer serieus 01 augustus 2025
4.0
Bij aankomst leek alles in eerste instantie prima. Het hotel ziet er op het oog netjes uit en de ligging is goed. Helaas kwamen we al snel tot de conclusie dat de hygiëne zwaar te wensen overliet. In het restaurant moest je echt goed zoeken naar schone borden en bakjes, en we zijn meerdere keren kakkerlakken tegengekomen in en rond het hotel, wat echt onacceptabel is voor een 4-sterren accommodatie. De slaapkamer was verouderd, maar op zich nog wel oké. Echter, de bedden waren verschrikkelijk: keihard en je voelde de veren erdoorheen. Hierdoor hebben we niet goed geslapen tijdens onze vakantie. Het hotel biedt een all-inclusive formule, maar het viel op dat er ook gasten van andere hotels kwamen eten. Hierdoor was het vaak erg druk en leek het personeel moeite te hebben om alles bij te houden, vooral bij de afwas en het bijvullen van het buffet. Het eten zelf was eentonig en werd niet altijd goed aangevuld, zeker bij de snacks: binnen 15 minuten was alles op en werd er niets meer bijgevuld. Kortom, dit hotel heeft zeker potentie, maar op dit moment wordt het niveau van een 4-sterren hotel niet gehaald. Vooral op het gebied van hygiëne, comfort en service is er veel ruimte voor verbetering.
Lees meer
-
Heerlijke vakantie maar hotel ver onder de maat 01 augustus 2025
4.0 Het hotel viel erg tegen. Wij hadden het hotel mede uitgezocht op een sportschool in de hotelbeschrijving staat dat er een sportschool is, bij aankomst bleek dat deze er niet was maar dat je wel gebruik kon maken van een sportschool van een ander hotel. Echt was dit 20 min lopen. De hotelkamer zat vol kleine vieze beestjes en op de gang liepen kakkerlakken. Het eten was de eerste dagen goed maar werd steeds slechter. Zoals op de foto te zien is niet de werkelijkheid. De zwembaden waren heerlijk. Voor het avondprogramma was er elke avond iets te doen maar op het terras waren erg weinig stoelen en tafels dus als je niet gelijk ging zitten na het eten kon je er niet meer bij. De liften in het hotel zijn erg verouderd en piepen en kraken aan alle kanten, soms stopt ie even en gaat dan heel langzaam weer verder. Ik ben mindervalide en dus afhankelijk van de lift. Het personeel was erg vriendelijk en werkte keihard maar door de massa mensen was het niet te doen voor het personeel om alles op tijd op te ruimen en het eten en drinken aan te vullen.
Lees meer
-
Top resort 31 juli 2025
10 Goed en gevarieerd eten, vriendelijk personeel, schone kamers Kortom: zeer tevreden
Lees meer
-
Voor mij 28 juli 2025
4.0 Eten was redelijk. Kakkerlakken op de kamer (meerdere). Ik had geboekt voor de fitnessruimte en die bleek er niet te zijn. Je moet eerst 15 s 20 minuten lopen daarvoor, handdoeken en kluisje moet je voor betalen, wil je "verse" koffie moet je ook betalen . Te weinig personeel, lange rijden voor het drinken. Drinkautomaten vaak buiten werking, weinig water te krijgen dan moet je voor 2 euro flesjes kopen uit de automaat. Bedbodem is gewoon een gestoffeerde plank met matras. Zonde van mijn geld!
Lees meer
-
Voor mij niet nog een keer 28 juli 2025
4.0 Eten was redelijk, handdoeken moet je betalen evenals een kluisje op je kamer. Bestek, servies en glazen waren gewoon vies, en hadden zelfs meerdere kakkerlakken op onze kamers.. te weinig personeel terwijl er amper een bar open is. Rijen van 20 man was continu normaal. Frisdrank apparaten vaak buiten gebruik, weinig water te krijgen en kost je anders 2 euro!!! Voor een flesje.. ook niet tussendoor wat snack mogelijkheid... zelfs voor verse koffie moet je betalen. Lekker dat all inclusive. Ik had geboekt vanwege de fitnessruimte maar die bleek er niet te zijn. Moest er notabene 20 minuten voor lopen!!! Bedbodem is gewoon een houten plank met matras erop. Zonde van mn geld
Lees meer
-
Geen 4 sterren waardig. 28 juli 2025
6.0 Eten prima, animate prima, kamers schoon, uitstraling matig en dan bedoel ik scheuren in gebouw geen gym wat wel vermeld is maar deze is 12 min lopen in andere sbh hotel.
Lees meer
-
Vakantie 2025 22 juli 2025
8.0 Zalige vakantie gehad. Mooi resort, mooi snorkel gebied. Eten en drinken is goed verzorgd. Genoeg zwembaden om uit te kiezen. Hotel is schoon, ietwat oud. Dat wat gebrekkig was lag niet aan personeel of resort maar aan de vakantie gangers zelf die zelf.
Lees meer
-
Bijzondere ervaring 21 juli 2025
8.0 Wij waren hier een week op vakantie met wat vrienden, en Tobias. Om het direct kort samen te vatten: het was een interessante en bijzondere ervaring. Laat ik allereerst beginnen met de positieve aspecten: het hotel ligt direct aan het strand (goonen!), het zwembad is zeer aangenaam, net zoals het weer. Verder is er dagelijks een aantal activiteiten georganiseerd door het niet-turkse animatieteam, zoals watersport of handmassages (lekker goonen). Daarnaast waren er twee bars met een veelvuldig aanbod, je kon er ook comfortabel in de schaduw of zon zitten. De beloofde sportschool was er helaas niet. Gelukkig waren de andere gasten waren zeer gezellig en sociaal, elke avond was anders. Overigens was het servies redelijk schoon en het eten was ook oke. Dan de negatieve kanten: de kamers waren nogal vies, met een plaag aan kakkerlakken in het hotel. Af en toe liep er een kakkerlak in de kamer, op navraag konden ze dan met insectenspray de kamer weer voor een paar dagen schoonhouden (maar Herman geeft nooit op). De bedden schenen ook niet zeer comfortabel te liggen. Daarnaast was het internet in het hele hotel eigenlijk ook onbruikbaar. Ook had de sterke drank maar 25% alcohol, dus echt dronken kon je niet worden. Tot slot waren de gasten vaak vriendelijk, maar het was zeer wisselvallig. Kort gezegd: een aanrader voor als je met vrienden een gekke tijd wilt beleven, of wilt goonen. Maar na de sluiting van de bar slaat de sfeer om, en is het een anarchie gecontroleerd door britten.
Lees meer
-
Het was inderdaad wat gedateerd, maar prima kamers en goed vermaakt. Het eten was niet zo slecht als de meeste reviews omschrijven, maar na een paar dagen was ik het wel beu. Veel varkensvlees en ik hou daar niet van. Het personeel was super vriendelijk en werkt hard, maar ze konden het niet bijhouden in onder andere het opruimen in het restaurant. Animta was gezellig, maar niet spectaculair. Prima vermaakt, maar hoeft niet herhaald te worden.
Lees meer
-
Prachtig resort, maar niets te doen 18 juli 2025
4.0 We kwamen om 21.30 aan in Costa Calma Beach resort. Het buffet is tot 22.30 maar we mochten er geen gebruik van maken terwijl we all-in geboekt hadden. Dus na een reis van 12 uur ( i.v.m lange busreis etc) konden we dus pas om 8.00 weer eten. Buiten het hotel is er ook geen bar, terras of restaurant of supermarkt te ontdekken. In de Hotel kamer was de stop van het bad verwijderd, dus je kon alleen douchen. Stop moest je vrageb bij de receptie. We waren in het hoogseizoen maar toch waren er twee van de 3 barren overdag dicht. Alleen de bar van de strandtent aan de andere kant van dit mega grote resort was geopend. Niet bij hotel of zwembad. Dus moest je 15 min lopen voor een drankje. En stond je in een grote rij voor een cocktail met de gasten van het resort. Tussen de buffetten waren er geen hapjes of snach te krijgen. Een enkele keer stond er een gebakje of een koekje. Nog geen ijsje voor de kinderen overdag. Die kochten wij bij het souvenierswinkeltje. Of we betaalde voor een chocolaatje in de snackautomaat. Niet de bedoelimg van all in. Vaak waren de drank machine leeg of glazen op. Ook problemem met de kaarten van de de hotel deur. Dan opende de deur niet. Dan moest je terug naar receptie. Let wel, het hotel is super groot dus heel wat meters gelopen om je hotelkamer in te kunnen. Er was alleen animatie om 12 uur. Maar voor kids geen voetbalveldje of gamehall , kidsclub was gesloten. Na 5 dagen verveelde we ons ze erg dat we naar huis wilde. Personeel was er tekort, maar werkte super hard en was heel vriendelijk.
Lees meer
-
Teleurstellende Ervaring - Geen 4-Sterren Niveau 14 juli 2025
2.0
Algemene Indruk
Ons verblijf in dit hotel was zeer teleurstellend. Ondanks de advertentie als 4-sterrenaccommodatie, kwam de werkelijkheid niet verder dan 2-sterren niveau. De ervaring heeft onze vakantie aanzienlijk negatief beïnvloed.
Accommodatie en Kamervoorzieningen
De kamerkwaliteit was ondermaats en verouderd. Het bed was duidelijk ouder dan 15 jaar, met materiaal dat letterlijk in flarden onder het bedframe hing. Van basic voorzieningen zoals stopcontacten naast het bed was geen sprake, waardoor we gedwongen waren een verlengsnoer te huren voor €10 borg - noodzakelijk voor medische apparatuur, niet voor gewone opladers.
De elektriciteit functioneerde gebrekkig: meerdere lichtschakelaars werkten niet en een stopcontact achter de gordijnen was defect. De gordijnen zelf hingen half los, waardoor ze hun functie als lichtblokkering nauwelijks vervulden. De hygiëne was twijfelachtig - er bevonden zich wat leek op zandvlooien in het beddengoed.
Badkamervoorzieningen
De badkamer was in deplorable staat. De douchekophouder was kapot, waardoor we de douchekop tijdens het douchen vast moesten houden - een onacceptabele situatie voor een hotel van welk niveau dan ook.
Restaurants en Catering
Het restaurant bood weinig variatie met dagelijks hetzelfde menu. Hoewel de openingstijden 18:30-21:30 waren, was er na 19:00 vaak geen tafel meer beschikbaar en bij later arriveren was het eten op. Het all-inclusive concept verloor hierdoor zijn waarde.
De verschillende bars waren regelmatig gesloten tijdens de aangegeven openingstijden. De glazen in de eetzaal waren zo klein dat gasten genoodzaakt waren er meerdere tegelijk mee te nemen.
Service en Bediening
Het serviceniveau was bijzonder slecht, vooral bij de receptie tijdens het uitchecken. De medewerker achter de balie toonde een onbeschofte houding naar alle gasten. Bij het inleveren van het verlengsnoer weigerde hij te controleren of de borg geregistreerd stond en wilde daarom het geld niet terugbetalen. Na 10 minuten wachten beweerde hij een manager te hebben geroepen, wat wij niet hebben waargenomen. We hebben daarop besloten het hotel direct te verlaten.
Conclusie en Aanbeveling
Dit hotel verdient geenszins de 4-sterren classificatie en functioneert hooguit op 2-sterren niveau. De accommodatie, voorzieningen en service voldoen niet aan elementaire hotelstandaarden. Ik zou andere reizigers sterk afraden hier te boeken.
De online reviews komen niet overeen met de werkelijkheid. Al na de eerste dag overwogen we een ander hotel of Airbnb te zoeken. Deze ervaring heeft onze vakantie aanzienlijk minder aangenaam gemaakt.
Beoordeling: 2/10 - Sterk onder verwachting
Lees meer
-
Prima voor paar dagen. 08 juli 2025
4.0 Prima om te overwinteren. Maar 2 weken in het Resort is overdreven. Weinig variantie in eten. Borden, glazen soms ver te zoeken. Dit in een niet reguliere vakantie en volbezetting.
Lees meer
-
de slechtste vakantie van ons leven 01 juli 2025
2.0 Ik raad dit hotel niet aan. Dit waren onze ergste vakantie. Het personeel was vanaf het begin erg onvriendelijk en er waren te weinig mensen om te helpen. We moesten in een lange rij staan om onze kamer te krijgen, en toen we eindelijk een kamer kregen, waren we erg teleurgesteld. De kamer was in een verschrikkelijke staat – vies, met een gebarsten toiletbril en een douche vol kalkaanslag. Het personeel wilde onze kamer niet omruilen. Het ergste was in het restaurant, waar alles vies was – bestek, glazen, borden. Ze zeiden dat de vaatwasser kapot was, maar er was ook een tekort aan eten, dus aan het einde van de maaltijden hadden we niets meer te eten. Overal was er rommel en er waren te weinig personeelsleden. Dit was het ergste hotel dat we ooit hebben bezocht. Let alsjeblieft op met dit hotel, want je kunt echt teleurgesteld worden. We moesten op eigen kosten naar een ander hotel verhuizen, omdat wat daar gebeurde, onacceptabel was
Lees meer