JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van D-reizen.nl.
Aparthotel Cinar Family Suite - Turkije boeken? D-reizen

Aparthotel Cinar Family Suite

Turkije - Turkse Riviera - Side

Foto Aparthotel Cinar Family Suite *** Side
6.2
Foto Aparthotel Cinar Family Suite *** Side
Foto Aparthotel Cinar Family Suite *** Side
Foto Aparthotel Cinar Family Suite *** Side
16
Aparthotel Cinar Family Suite
  • Bekroond met 3 sterren
  • Ervaar hoe mooi Side is!
  • Mogelijkheden voor duiktrips
  • Selecteer All Inclusive voor luxe

Algemeen

Ligging:

  • Strand details: zandstrand 650 m, shuttleservice (inclusief , 2x dagelijks)
  • Afstand (ca.): tot de luchthaven Antalya: 64 km; tot het centrum: 2 km; tot de plaats Manavgat: 6 km; tot winkelmogelijkheden: 15 m; tot uitgaansgelegenheden: 1 km; tot restaurants/bars: 25 m


Faciliteiten:

  • Kenmerken: knus
  • Aantal hoofdgebouw(en): 2, aantal verdiepingen: 4
  • Aantal kamers/accommodaties in totaal: 73
  • Receptie, zithoeken, 1 lift(en), WiFi (inclusief), in de lobby
  • Aantal restaurants in totaal: 1
  • Buffetrestaurant 'Main Restaurant', binnengedeelte, buitengedeelte
  • Aantal bars: 2
  • Zwembadbar (als snackbar beschikbaar)
  • Strandbar (als snackbar beschikbaar)
  • Afstand tot de dichtstbijzijnde geldautomaat: 10 m
  • Doktersservice (tegen betaling); was-/strijkservice (tegen betaling)
  • Buitengedeelte: palmbomen, tuin, zonneterras; beschikbaarheid buitencomplex afhankelijk van het weer; beperkingen in voor- en na-seizoen; grootte van het buitencomplex in m² ca.: 5000
  • Aantal zwembaden (zonder Kinderzwembad): 2 (zoetwater, 2 waterglijba(a)n(en) (op uurbasis))
  • Ligbedden (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief), op het strand (inclusief)
  • Parasols (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief); op het strand (inclusief)
  • Stoelkussens (o.b.v. beschikbaarheid): bij het zwembad (inclusief); op het strand (inclusief)
  • Badhanddoeken: bij het zwembad (tegen betaling); op het strand (tegen betaling)
  • Parkeerplekken (o.b.v. beschikbaarheid): op het hotelterrein: inclusief
  • Creditcards:
  • Er zijn taxi- en dolmusverbindingen beschikbaar.


Nationale categorie: 3 sterren

Kinderen:

  • Aantal zwembaden: 1
  • Details kinderzwembad: max. waterdiepte in cm: 50, geïntegreerd, zoetwater, glijbanen (1)
  • Aantal speelplaatsen: 1
  • Kindermaaltijden-/buffet
  • Knutseluurtjes
  • Babybedjes (inclusief, reservering vereist)
  • Buggyverhuur (tegen betaling)
  • Kinderstoelen


Tweepersoonskamer (DZ):

  • Kamergrootte in m² van ca.15 - 20 m²
  • Ligging: in het hoofdgebouw
  • Douche/toilet
  • Föhn, muziekkanaal, satelliet-tv
  • Balkon
  • Duits televisiekanaal: ARD, ZDF, RTL, Pro7, Sat1, Kika, SuperRTL
  • Kluisje (tegen betaling)
  • Minibar (tegen betaling)
  • Airco (inclusief), individueel regelbaar
  • Roomservice (tegen betaling)
  • Ook voor alleen gebruik (D1)


Familiekamer (2 slaapkamers) (F2):

  • Kamergrootte in m² (ca).: 35 m²
  • Ligging: in het hoofdgebouw
  • Min. bezetting (volwassenen + kinderen): 2+0, max. bezetting (volwassenen + kinderen): 5+0
  • 2 slaapkamers, met verbindingsdeur
  • Douche/toilet
  • Föhn, muziekkanaal, satelliet-tv
  • Balkon
  • Duits televisiekanaal: ARD, ZDF, RTL, Pro7, Sat1, Kika, SuperRTL
  • Kluisje (tegen betaling)
  • Minibar (tegen betaling)
  • Airco (inclusief), individueel regelbaar
  • Roomservice (tegen betaling)


Maaltijden:

  • All-Inclusive (I) (zie onder)


All-inclusive:

  • Ontbijt: buffet
  • Lunch: buffet
  • Diner: buffet
  • Langslapersonbijt van 09:30 tot 10:00 uur
  • Koffie met taart/gebak16:00 tot 17:00 uur
  • Geselecteerde lokale alcoholische dranken van 10:00 tot 22:00 uur
  • Geselecteerde lokale alcoholvrije dranken van 10:00 tot 22:00 uur


Categorie: 3

Sport:

  • Sport- en fitnessaanbod alleen seizoensgebonden en afhankelijk van het weer
  • Fitness / sport: aerobics (inclusief)
  • Watersportaanbod: duiken (tegen betaling, aangeboden door lokale aanbieders); verschillende niet-gemotoriseerde watersporten (tegen betaling, aangeboden door lokale aanbieders); verschillende gemotoriseerde watersporten (tegen betaling, aangeboden door lokale aanbieders)
  • Balsporten: beachvolleybal (inclusief); tafeltennis (inclusief)
  • Andere sportfaciliteiten: darts (inclusief); fietsverhuur (tegen betaling)


Wellness:

  • Behandelruimten (aantal: 2)
  • Spa- en wellnesscentrum
  • Hamam (tegen betaling)
  • Dienstverleningen (tegen betaling): massages; wellness- en schoonheidsbehandelingen


Amusement:

  • Animatie overdag: netjes
  • Sportanimatie: netjes
  • Wisselend activiteitenprogramma
  • Taal: Duits, Engels, taal van het land


Beperkte mobiliteit
Houdt u er rekening mee dat onze pakketreizen voor personen met een mobiliteitsbeperking in het algemeen niet geschikt zijn, tenzij de productbeschrijving andere informatie geeft. Graag geven we meer gedetailleerde informatie over dergelijke verzoeken om toch aan uw wensen te voldoen.

Locatie & omgeving

Reviews

6.2
Beoordeling 500+ beoordelingen
  • Ligging 6.9
  • Hygiëne 4
  • Kindvriendelijkheid 5.3
  • Faciliteiten 4.1
  • Kamer 5.5
  • Personeel 7
  • Eten & Drinken 3.4
  • Kwaliteit Bedden 4.4
  • Prijs/Kwaliteit 4.4
  • Verblijf in Hane Family Resort in Everensiki 08 mei 2025
    8.0

    Wederom een prima vakantie geboekt via Prijsvrij.

    Lees meer
  • Top geregeld 03 mei 2025
    8.0

    We hebben hier geboekt, we hebben de beste vliegtijden kunnen vinden voor de beste prijs.

  • Cinar familie suite hotel all-inclusief geen top hotel 22 juni 2024
    6.0

    Goed geholpen door de dames van d-reizen uit Vught, nadat we bij prijsvrij een boeking hadden gedaan maar helaas ging toer operator fti failliet zij hebben voor ons alles om kunnen zetten naar wat wij zelf al hadden geboekt .maar hadden we zelf beter een iets duurdere hotel uit moeten kiezen 😢. Oud en gedateerd hotel, kleine kamers en helaas was alles heel vies en kapot niet alleen op de kamers maar overal in het hotel , we zijn niet veel gewend maar dit helaas nog nooit meegemaakt. 60% zijn Engelse toeristen 35% Turkse toeristen en 5% Duits/nederlands/noorwegen. Het eten was simpel en 1-tonig maar ja een leer voor de volgende keer, voor ons geen 2x naar dit hotel. Er is geen leiding iedereen doet maar wat die er werken ze proberen wel , maar helaas loopt alles langs elk heen .

    Lees meer
  • Super personeel verder alles negatief 22 oktober 2022
    1.0

    Personeel is echt top en wil overal mee helpen.
    Het stinkt enorm naar kattenpis
    Handdoeken zitten nog vlekken op en stinken
    Eten is niet lekker alleen het ontbijt is oke
    Het is all inclusive maar je kan maar op bepaalde tijden iets krijgen.
    Veel dingen zijn stuk , kamer met schimmel.
    Zwembad beperkt open glijbanen 2 keer per dag 1 uurtje. Maar niemand gaat het water in . Mijn kind heeft er 10 min in gezeten en heeft een oorontsteking.
    Dit hotel kan beter sluiten

    Lees meer
  • Aardige mensen, maar nooit meer! 01 oktober 2022
    4.0

    Een ervaring dat je er gewoon heel erg om moet lachen! Je moet er wat van maken, dus huilen was geen optie. Het eten was echt verschrikkelijk! Elke dag hetzelfde. Keuze uit een sneetje stokbrood met jam in de ochtend. Lunch datzelfde stokbroodje maar zonder jam, friet van de avond ervoor verwerk in een salade en that’s it. In de avond wordt de bloemkool van de dag ervoor opgewarmd en kun je het met een rietje drinken, evenals de pasta. De opgewarmde kip durfden we (natuurlijk) niet aan. De bedden zijn hard en hebben geen beddengoed. Provisorisch lakens verwisselen van een ander bed heeft enigszins gewerkt. We waren enthousiast over de ‘live muziek’, maar dit bleek een box in het raam. Om 22.00 uur, het liefst 21.30 uur, was de Poolbar (nee niet een fancy one) gesloten en was het uitgestorven. Zoals de titel al aangeeft; we hebben een top vakantie gehad, maar niet door dit hotel! Zoveel potentie, maar zo weinig expertise!

    Lees meer
  • Moet gewoon sluiten te gevaarlijk voor voedselvergiffteging 29 september 2022
    2.0

    Heb ik al gedaan een beoordeling gegeven en foto's

    Lees meer
  • Turkije 29 september 2022
    1.0

    Ik zou daar maar eens gaan kijken het is helemaal geen ster waardig wij hebben buiten het hotel moeten gaan eten omdat het eten of het was bedorven of het was het eten van de dag van te voren geen liften voor mensen slecht ter been eten dat geef je nog niet aan een hond zo vies en smerig zelfs een Turkse vrouw uit Ankara gaat een klacht indienen bij haar reis buro wij kwamen mensen tegen die daar een halve dag waren die zeiden al als je in dit hotel blijft eten krijg onherroepelijk voedsel vergiftiging ik ben met mijn dichtten mijn kleinkinderen buiten het hotel gaan eten omdat ze zo ziek zijn geworden we hadden een baby bij die snachts nog voeding moet hebben na tien uur kun je daar niets meer krijgen na tien uur is alles op slot mijn dochter heeft snachts in de café om warm water moeten vragen zodat het kind kon eten niet normaal we hebben meerdere malen gevraagd om voor ons iets anders te zoeken ik zij daarop zovlug mogelijk wat gebeurde er we konden beneden een kamer krijgen omdat ik slecht ter been was maar hij zou voor een oplossing zoeken maar nee er gebeurde helemaal niets na zoveel telefoontjes en whatsappjes naar reisleider ahmet helemaal geen kontakt mee kunnen krijgen de mensen die na ons binnen zijn gekomen ook Nederlanders zij hij het precies de zelfde verhaal jullie als verhuur van een hotel vindt ik wel dat jullie het daar moeten controleren heel veel mensen waren daar kwaad en niemand hielpen ze die mensen het is diep getreurd dat dit mijn horror vakantie was ik kom al 20 jaar in Turkije op vakantie dit heb ik nog nooit mee gemaakt en zo kan ik er nog veel meer over zeggen maar dat haald allemaal niet uit ik laat het er hierbij niet bij zitten ik heb foto's gemaakt van het hotel kamer waar wij verbleven ik ben een vrouw met long problemen en dan al die schimmel in de douche sorry ik ga er hier echt werk van maken als jullie er niets aan om te cineasten ik zal heus niet de eerste zijn die dit verhaal aan jullie verteld

    Lees meer
  • Zeeeer slecht 28 september 2022
    1.0

    Zeer vieze hotelkamer
    Zeer beperkt eten
    Erg verouderd
    Veel dingen kapot
    Zeer beperkte keuze drinken en niet lekker
    Overal een rommel

    Lees meer
  • Slecht 01 september 2022
    2.0

    verrot eten, beestjes in het eten .elke dag het zelfde . klopt niks van wat er op de site staat. water flessen worden aangevuld met kraanwater. overal schimmel in de badkamer. Animatie is er niet, glijbaan 2 uurtjes per dag open. handdoeken service is er niet wat wel op de site staat. iedereen is wel een paardagen ziek geweest.

    Lees meer
  • Niet doen!!!!! 26 augustus 2022
    1.0

    Zeer slecht. Vervallen accommodatie, zeer slecht eten/drinken, beperkte opening zwembaden en zeer beperkte opening glijbanen en geen faciliteiten voor kinderen.

    Lees meer
  • Animatie, eten en slechte bedden 23 augustus 2022
    2.0

    Zoals aangegeven dat er kinderalimentatie zou zijn en kinderbuffed is helaas niet het geval. Eten is slecht. Eten elke dag buiten het hotel terwijl we all in hebben en bedden zijn slecht en kamers worden slecht verzorgd.

    Lees meer
  • Zeer teleurstellende boeking!!! 16 augustus 2022
    1.0

    Lakens van de bed werden niet vervangen. Hygiëne mag veel en veel beter in de kamers. Had een kapotte douchekraan 9 dagen lopen klagen bij ze pas 10e dag is hij gemaakt.
    Daarnaast was het eten 10x niks en bovendien vaak koud. Rook in de salade en watermeloen een bedorven geur. Wij hebben altijd buiten moeten eten wat ons veel meer kostte dan dat het werkelijk moest zijn. In het zwembad zit ook geen chloor wat ik en de meeste mensen hebben waar genomen dus je moet je voorstellen dat je in bacterie zwemt heb er alleen maar puisten op me rug aan over gehouden. Kortom alles bij alles was dit zeker niet de juiste boeking. Heb 2 keer een mail gestuurd naar prijsvrij met een klacht en dat ik een ander hotel zou willen nooit reactie terug gehad dus via prijsvrij ook geen volgende boeking meer

    Lees meer
  • Smerig hotel slecht eten en een service van niets 12 augustus 2022
    2.0

    Het hotel kwa grote was prima te doen
    Het eten was niks
    Elke dag droog oud brood met ei en wat salade en beleg ernaast.
    De shuttle naar het strand is gratis de beach bar waar je uitkomt daar is alles betaald.
    Wij hebben 14 dagen met 7 personen hier door gebracht en zijn alleen maar uit eten geweest omdat het eten zo eentonig was.
    De douches en toilets waren zo smerig overal schimmel. De handdoeken werden niet gewisseld
    De locatie was top om je overal naar te verplaatsen heel centraal.
    De prijs kwaliteit was ook ver boven verwachting naar de prijs.
    Al heel wat vakanties geboekt via prijsvrij dit was echt de slechtste

    Lees meer
  • Verschrikkelijk 02 mei 2022
    1.0

    Dit was een scenario uit Red mijn vakantie. Vies, oud, onvriendelijk personeel, eten niet te eten. De badkamer was klein en vies met een scheve toiletbril. De laminaatvloer stond krom van vochtplekken. Er was 's nachts herrie van muziek, pratende mensen (omstreeks 3.00) en vechtende katten. Het was er 's nachts ijskoud. Een van de trappen begon met een drempel (levensgevaarlijk). Er poepen katten rond de bomen en in de zandbak. De speeltoestellen zijn afgeleefd. Ervaring: De eerste avond aangekomen na 22.00 door vertraging. Wij kregen geen eten meer want dat was er niet. De hotelmedewerker wilde wel eten voor ons bestellen. Hij had eten gehaald voor 250 lira (kwamen wij later achter) en liet ons 40 euro betalen. Wij wisten dat dit veel teveel geld was voor wat wij kregen, maar er zat geen bon bij en wij waren te moe voor een discussie. Drinken kregen wij in eerste instantie ook niet want het was 22.00 geweest en viel het niet meer onder all inclusive. Hij probeerde ons Cola te verkopen voor drie euro. Na aandringen wilde hij ons tegemoet komen en zou er drinken worden gebracht. Een andere medewerker bracht vier glazen oplos cola, dat was niet te drinken. De volgende dag kwam de reisleider bij het hotel (Annex tours). Wij legde de situatie uit en vertelde dat wij zsm naar een ander hotel wilden. Hij heeft z'n kantoor drie opties laten zoeken en met enige bijbetaling zijn wij na nog een nacht in dit horror hotel naar een ander hotel gegaan waar wij van onze vakantie hebben genoten.

    Lees meer

Daarom kies je voor

Online géén boekingskosten

Géén boekingskosten t.w.v. €34,50 op alle vakanties wanneer je online bij D-reizen boekt!

Altijd de beste deal

Supersnel vind & vergelijk je bij ons de allerbeste deals van verschillende aanbieders.

Veilig op vakantie

D-reizen is aangesloten bij SGR, ANVR en Calamiteitenfonds. Jij reist daarom met zekerheid en garantie.

Ruim 75 reisbureaus

Kom je er niet uit? Wij helpen je graag verder. Telefonisch, online of in één van onze reisbureaus.

Meer over D-reizen
Aparthotel Cinar Family Suite
6.2
Beoordeling 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 534, -
Checken