JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van D-reizen.nl.
Hotel Venezia Resort - Griekenland boeken? D-reizen

Hotel Venezia Resort

Griekenland - Rhodos - Faliraki

Foto Hotel Venezia Resort **** Faliraki
8.1
Foto Hotel Venezia Resort **** Faliraki
Foto Hotel Venezia Resort **** Faliraki
Foto Hotel Venezia Resort **** Faliraki
25+
Hotel Venezia Resort
  • Tijd voor jouw vakantie!
  • Uitstekende optie in Rhodos
  • Lekker van de glijbanen sjeezen!
  • Te gek hotel met waterpark

Verblijven in een aangename accommodatie in Faliraki? Hotel Venezia Resort is een luxe 4-sterren hotel, perfect voor een fijne vakantie. Ruim 2327 reizigers beoordelen Hotel Venezia Resort gemiddeld met een 8. Meer weten? Bekijk dan nu de fotos en beoordelingen van Hotel Venezia Resort, voor meer informatie! Ben jij toe aan een heerlijke vakantie in Griekenland? Boek jouw vakantie naar Hotel Venezia Resort vandaag nog!

USP's

1,5 km van bruisend Faliraki
Nieuw ‘Only Adults’-gedeelte
Speeltuin, zwembaden en glijbanen
Dineren met een prachtig uitzicht
Perfect voor gezinnen en koppels
Per shuttle naar het strand

Plezier voor iedereen

Dit gezellige familiehotel ligt prachtig op een berg, vlakbij Faliraki, op het zonnige Rhodos. Geniet van een dagje strand of ontspanning bij het hotel. Kinderen vermaken zich in de grote speeltuin, zwembaden met glijbanen en een waterwereld. De kamers zijn comfortabel en de stijlvolle studio’s en appartementen bieden je de vrijheid die je zoekt, met een eigen keuken. Geniet van vers brood, lokale gerechten en een diner met uitzicht. Het nieuwe 'Only Adult' gedeelte biedt een verwarmd zwembad, à-la-carterestaurant, poolbar en wellnessruimte in Marrakesh-stijl. De ideale plek voor rust, avontuur en plezier voor iedereen.

Ligging

bushalte op ca. 1000 m
centrum Faliraki op ca. 1500 m
luchthaven op ca. 15 km
metrostation op ca. 1000 m
rustig gelegen
strand op ca. 1500 m

Faciliteiten

busservice naar het strand van Faliraki (25/5-10/10) en het strand
airco
gratis wifi in openbare ruimte
receptie (24 uur)
terras
tuin
bagageruimte
Tegen betaling
busservice beschikbaar
kluisje bij receptie
roomservice
(mini)supermarkt
winkeltje(s)
tv lounge
wasservice
wasdroger
oplaadpunt elektrische auto's

Restaurants/Bars

buffetrestaurant
overig restaurant
2 bars: zwembadbar
snackbar

Zwembaden

3 buitenbaden
kinderbad buiten
ligbedden en parasols
zonneterras

Wellness

Tegen betaling
hamam
massage
spa

Sport & Activiteiten

fitnessruimte
voetbal
Tegen betaling
biljart
pooltafel

Entertainment

het animatieteam spreekt Engels

Voor de kinderen

babyset (bedje, stoel)
speelruimte zonder toezicht
speeltuin
Kids Club (4 t/m 12 jaar)
animatie
activiteiten voor de kinderen
Tegen betaling
kinderstoel

Overige informatie

officiële classificatie: 4 sterren
onze classificatie: 4 sterren
totaal aantal kamers/ appartementen: 203
het hoofdgebouw heeft 2 liften
voltage: 220 volt

Contracten

Verzorging
All Inclusive
ontbijtbuffet
lunchbuffet
dinerbuffet
Belangrijke informatie
alle kosten hebben betrekking op de accommodatie en zijn ter plaatse te betalen tenzij anders vermeld
honden niet toegestaan
Deze reis/accommodatie is onvoldoende/niet geschikt voor personen met beperkte mobiliteit.
Niet Inbegrepen (ter plaatse betalen)
Verplicht
toeristenbelasting ca. € 10,00 per nacht per kamer (vanaf 0 jaar, ter plaatse te betalen)
Deze verplichte kosten maken geen onderdeel uit van het bedrag dat je aan TUI betaalt en moeten op de bestemming worden voldaan.
All Inclusive
Eten
ontbijt (07:30-10:00 uur)
lunch (13:00-14:30 uur)
ijsjes en high tea (17:00-18:00 uur)
diner in buffetvorm (19:00-21:00 uur)
Drinken
koffie en thee, frisdranken, bier en wijn (10:00-22:00 uur)
lokale alcoholische sterke drankjes (18:00-22:00 uur)
Sport & Ontspanning
voetbal
Bijzonderheden
je verblijft in Venezia op basis van All Inclusive tot 22.00 uur, hierna betaal je voor een hapje of een drankje

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

8.1
Zeer goed 500+ beoordelingen
  • Ligging 5.2
  • Hygiëne 6.5
  • Kindvriendelijkheid 6.6
  • Faciliteiten 6.2
  • Kamer 4.6
  • Animatie 3.5
  • Personeel 6.2
  • Eten & Drinken 4.6
  • Kwaliteit Bedden 4.5
  • Prijs/Kwaliteit 4.7
  • Venezia Resort 22 oktober 2023
    8.0

    Met vier volwassenen personen 3e week oktober op Rodos geweest. Venezia Resort is een prima accommodatie. Alle reviews van alle andere mensen kloppen, maar laat je daardoor je vakantie afhankelijk zijn? Het belangrijkste is dat de accommodatie zowel binnen als buiten iedere dag super schoon is. Het (vers !!) eten is er prima, absoluut geen reden om buitenshuis te gaan eten. De badkamers zijn idd klein, een beetje raar ingedeeld en het afvoerputje is te klein om de enorme hoeveelheid water af te voeren. Misschien een andere douchekop monteren of de douchekraan niet zo hard aanzetten, de waterdruk is er enorm. Maar nogmaals super schoon, geen vergeelde kitrand te bekennen. Leuke ontspannen sfeer onder de gasten met een erg aardig team. Allemaal niet opdringerig, maar ze zijn er als je ze nodig hebt. Wat eventueel een puntje van aandacht is, is de afstand naar het strand wat omschreven wordt als loopafstand. Hoewel het resort erg rolstoelvriendelijk is, gaat de terugweg van het strand steil omhoog. Voor mensen die niet goed kunnen lopen lijkt dit onmogelijk om dit te doen. Lopend is dit al een behoorlijke kuitenbijter. Het resort is ook goed voor (jonge) gezinnen. Uiteraard de glijbanen, waterpark is een bonus voor kinderen. Met de zonovergoten drie-zones kenmerkend in hoogteverschillen is er een natuurlijke scheiding in leeftijdscategorie. Volwassen in de rustige middelste zone (zone met de pool-bar) zonder kinderen hebben geen "last" van spelende kinderen. Over de hele dag een leuk animatie-team (alle talen), ook 's avonds leuk voor kinderen en volwassenen. Mooi uitzicht, winkeltje en autoverhuur op het resort aanwezig met prima prijzen. Uitstekend kort vervoer via Prijsvrij geboekt van en naar vliegveld in een luxe 24 persoons minibus, stipt op tijd.

    Lees meer
  • Zeer achterstallig hotel, slecht eten, slechte kamers 22 augustus 2022
    3.0

    De foto’s van het hotel zijn misleidend, een hotel met geen hygiëne bij t zwembad staan borden vieze glazen overal.. onze kamer is 14 dagen niet schoongemaakt.. All het eten wat over is van eten wordt smiddags of s’avonds of de volgende dag gebruikt. Iedereen klaagde hierover. Kamers 3 personen veels te klein, niet 30m maar 20 m …

    Lees meer
  • Een net en schoon hotel met alleen slechte bedden 24 september 2018
    6.0

    Een net hotel met zwembaden en genoeg ligbedden. Het hotel personeel is erg vriendelijk en behulpzaam met een breng en haal service naar het strand (je kunt het ook lopen) enkele minpunten :

    Erg slechte matrassen op het bed.
    De douchekop moet je zelf vast houden
    De all inclusief tijden zijn wat aan de magere kant

    Verder goed hotel, als alleen de bedden werden aangepast zou ik er zo weer heen gaan

    Lees meer
  • Totaal niet wat je verwacht en zoals het op de website word beschreven. 14 september 2018
    1.0

    Venezia Resort is totaal niet wat je verwacht. Geen gevarieerd eten, zeer gedateerde kamers en personeel is niet allemaal even vriendelijk. Er is een email met foto's en klachten onderweg naar prijsvrij.nl

    Lees meer
  • Leuk als je all inclusief zit maar niet voor gasten met logies en ontbijt 23 augustus 2018
    7.0

    Schoonmaken van de kamer was slecht. Het ontbijt was weinig variatie en alle produkten waren oud.

    Lees meer
  • Niet aan te raden 21 augustus 2018
    1.0

    Ik zou nog terug komen op de klachten die ik had ivm de vakantie.
    Wij (ik, mijn vriendin en mijn zoontje) zijn op 31-08-2018 op vakantie gegaan naar rodos.
    Wij hebben dit geboekt via jullie omdat jullie op de site iets verkocht wat ons erg aansprak.
    Wij hadden vertraging van 1,5 uur met het vliegen en kwamen dus al later aan dan normaal. Dat maakt niet uit want daar konden jullie niks aan doen.
    Eenmaal na 1,5 uur in de bus te hebben gezeten vanaf het vliegveld (wat normaal maar 20 min zou duren) aangekomen bij het resort (was om 22:00 uur) kregen wij een kamer toegewezen in een bijgebouw.
    Normaal maakt dat niet uit maar de staat van de kamers waren echt slecht. We werden niet geholpen met de koffers die naar de kamer moesten. Ik heb een kleine man van 4 jaar die moes was van de reis en hadden 5 koffers en een buggy bij.
    Op de kamer aangekomen schok ik echt want meubilair op de kamer was zo verouderd dat zelf mijn opa en oma dat niet thuis meer hebben staan. Er stonden twee eenpersoons bedden en een stoel die je moes uitklappen om als bed voor de kleine man te fungeren.
    De foto’s waar jullie mee adverteren komen totaal niet overeen met wat je krijgt.
    We zijn meteen naar beneden gegaan om dit te bespreken moesten smorgens maar terug komen. We zijn ook weer smorgen terug geweest en werden steeds aan het lijntje gehouden ook die dagen er na.
    Overal waar wij ivm de kamer klachten aan hadden hebben dit vermeld. De kamer zag er echt slecht uit. Bedden waren niet goed in de bodem, bed van de kleine is geen bed, douch veelste klein je kan je niet draaien of je zit tegen de muur of douch gordijn aan, waterkoker kwam rook en vonken aan, lamp lag blood, airco was ook kapot en nog meer van zulke dingen.
    Ben over alles wezen klagen maar niks hielp je word van het kastje naar de muur gestuurd. Ook met jullie meerdere malen contact gehad ook dit hielp niet of je moes veel geld bij betalen.
    Jullie bieden iets aan wat je helemaal niet krijgt zoals een voetbalveldje wat er niet meer is, een fitnis ruimte wat er niet is en een kamer waar je nog niet dood gevonden wil worden.
    Het maakt niet uit als je maar weet wat je krijgt jullie foto’s komen niet overeen van de kamers en jullie beschrijving van het hotel klopt niet.
    Jullie beschrijven ook dat als je aangewezen bent op je eigen dat er dan een kitchenette zou hebben ook dit krijg je niet. Hierdoor hebben we altijd buiten de deur moeten eten omdat we niks zelf konden klaar maken op de kamer door geen voorzieningen en hebben hierdoor veel meer extra kosten gehad.
    En dan het ontbijt dat is apart van het ontbijt van de mensen die all inclusieve hebben.
    Wij kregen een broodje zo droog dat geef je nog niet aan je hond, een plakje kaas en ham, komkommer en tomaat, jam en yoghurt en dat was het en dat was elke dag hetzelfde.
    Iedereen klaagde over de kamers en zeker over het eten.
    Als de mensen zien die logies en ontbijt hebben wat ze dan krijgen dan is het niet erg maar wij zien iets anders dan wat we krijgen.
    Ik heb bijna 1850,- euro betaald voor deze vakantie wat een 3 ster zou moeten zijn maar ik geef het niet eens een 1 ster.
    Ik vind daarom dat wij recht hebben op een vergoeding of een tegemoet koming.
    Ik weet zeker dat ik niet de enige zal zijn die een klacht zal in dienen of heeft ingediend.
    Ik hoor graag een reactie op dit alles.

    Ps foto’s zal ik mee sturen en zal ook zeker nog wel dingen vergeten zijn maar heb al vaker contact gehad met jullie en klachten ingediend.

    Lees meer
  • Deze beoordeling is gebaseerd op NIET gerenoveerde kamers 16 augustus 2018
    3.0

    Misleidende reklame op website want er zijn nog heel veel NIET gerenoveerde kamers ,geen tv ,geen telefoon ,
    Wij hadden een kamer 718 daar was de wc lekkage , koelkast die zoveel lawaai maakte , douche raam zat helemaal los kon je niet afsluiten , douche oud en alleen koud water , balkon stank maar blijkbaar kwam dat door een plant

    Lees meer
  • Absoluut het geld niet waard 15 augustus 2018
    3.0

    2 kamers geboekt bij venezia pas na de betaling zie je dat je een promo kamer hebt geboekt. Kom je in een hotel wat ze net hebben gekocht wat ontzettend slecht is en wij nooit zouden hebben geboekt. Ontbijt is verschrikkelijk ik dacht altijd ontbijt is altijd goed kan niet veel mis aan gaan. Nou in venezia is het verschrikkelijk droog brood en keuze uit kaas en worst niet te eten. Voor ons nooit geen venezia meer wat ze allemaal beloven op de site klopt niets van. Klacht zien jullie nog tegemoet.

    Lees meer
  • Personeel vriendelijk 09 augustus 2018
    9.0

    Kwa hotel perpect met vriendelijkheid. Ligging niet echt ver van strand maar een beetje afgelegen als je moet lopen. Maar met taxi is het makkelijk. Let op als je taxi via hotel laat bestellen betaal je 2 a 3 euro extra bij heen. Terug is maar 5 euro.

    Lees meer
  • Eenvoudig prima hotel 04 augustus 2018
    8.0

    We zijn 8 dagen geweest en zaten in het oude gebouw wat in de winter gerenoveerd gaat worden. Prima kamer, douche en wc. Personeel is geweldig en zwembaden top. Geen gevecht om ligbedden en super strand.

    Lees meer
  • Leuk hotel, supervriendelijk personeel, goede service 13 juli 2018
    8.0

    Hotel heeft oude gedeelte en nieuwe gedeelte. Oude kamers zijn gedateerd en minder mooi maar wel schoon. Heerlijk zwembad en leuke bar. Personeel is super.
    Omgeving is mooi! Strand niet ver weg.

    Lees meer
  • mooi hotel als je niet de hoogste eisen stelt aan ligging maar aan vriendelijk personeel. 08 november 2017
    8.0

    Het is een gezellig hotel gerund door gehele familie. Bepaald gezellige persoonlijke en informele sfeer.
    Hotel wordt winter 2017 fors uitgebreid met twee grote zwembaden, ligweide,etc,etc. Zal hotel zeer aantrekkelijk maken voor gezinnen. Krijgt ook zeer luxe appartementen.

    Lees meer
  • Absoluut niet het geld waard wat je ervoor moet betalen 18 oktober 2017
    5.0

    Eerst een paar kleine pluspunten, de kamer was super, het balkon was mega groot. Ook het zwembad was heel schoon, in het hoogseizoen waarschijnlijk heerlijk om in te zwemmen maar nu steenkoud. Venezia ligt boven op een berg, 25 min lopen bij winkels en barretjes vandaan. In het hotel is savonds niks te doen, geen animatie, geen muziek, dus je moet van een wandeling houden om zelf het vertier op te zoeken. Er gaat een shuttle busje naar het strand, maar dan moet je wel van een strakke planning houden tijdens je vakantie. Het aller slechste waren de bedden, kei en kei hard. Keiharde kussens. Je hebt wel enorme waardering voor je eigen bed als je thuis komt. Nog erger was het eten, weinig keuze, geen variatie, lauw of koud en alles word hergebruikt. Sochtends cake uit de vriezer bij het ontbijt die je aan het einde van de middag weer krijgt bij de koffie. Komkommer en tomaat van het ontbijt krijg je bij lunch en diner weer. Schoonmaak was wel aanwezig maar deed niks meer of minder dan het bed opmaken en schone handdoeken neerleggen. Gebruikte koffiekopjes stonden er bij ons na een week nog met schimmel erop. Ondanks dat het hotel 2 dagen na ons vertrek ging sluiten was de eigenaar niet bereid ons de kamer 2 uurtjes langer aan te laten houden zodat wij niet om 12 uur al aangekleed bij het zwembad hoefde te zitten omdat we pas om 15.30 opgehaald werden. Kortom, veeeel te veel betaald voor dit enorme fiasco.

    Lees meer

Daarom kies je voor

Online géén boekingskosten

Géén boekingskosten t.w.v. €34,50 op alle vakanties wanneer je online bij D-reizen boekt!

Altijd de beste deal

Supersnel vind & vergelijk je bij ons de allerbeste deals van verschillende aanbieders.

Veilig op vakantie

D-reizen is aangesloten bij SGR, ANVR en Calamiteitenfonds. Jij reist daarom met zekerheid en garantie.

Ruim 75 reisbureaus

Kom je er niet uit? Wij helpen je graag verder. Telefonisch, online of in één van onze reisbureaus.

Meer over D-reizen
Hotel Venezia Resort
8.1
Zeer goed 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 704, -
Checken