JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van D-reizen.nl.
Hotel Miracle Resort in Lara, Turkije - D-reizen

Hotel Miracle Resort

Turkije - Turkse Riviera - Lara

Foto Hotel Miracle Resort ***** Lara
8.7
Foto Hotel Miracle Resort ***** Lara
Foto Hotel Miracle Resort ***** Lara
Foto Hotel Miracle Resort ***** Lara
25+
Hotel Miracle Resort
  • Direct aan het zandstrand gelegen
  • Exclusieve Bridge Bar op het dak
  • Uren dobberen in het zwembad!
  • Waterspeeltuin met glijbaantjes

We hopen dat je nog genoeg vakantiedagen hebt, want bij Miracle Resort is wel héél veel te beleven! Bij dit populaire 5-sterrenresort in het Turkse Lara word je met open armen ontvangen en genieten jong en oud van een vakantie boordevol plezier. Waterratten hebben de tijd van hun leven bij het enorme zwembadcomplex met glijbanen. En met het fijne privé zandstrand direct voor de deur zit je ook als zonaanbidder helemaal goed. Van sportwedstrijden tot shows in het amfitheater: vervelen is hier geen optie. Miracle Resort is niet voor niets geliefd bij veel terugkerende gasten. Klaar om al dit leuks zelf te ontdekken? Boek vandaag nog jouw verblijf bij Miracle Resort!

Aan waterpret geen gebrek: groot zwembad én leuke glijbanen!

Waarom verblijven bij Miracle Resort?

Miracle Resort maakt indruk met z’n groots opgezette zwembadcomplex: ideaal om baantjes te trekken, op je luchtbed te dobberen of van één van de 3 glijbanen te suizen. Voor kleine vakantiegangers is er een veilige waterspeeltuin met miniglijbanen en een vrolijke miniclub waar ze knutselen, sporten en zelfs een filmpje pakken in de kinderbioscoop. Ondertussen ontspan jij in het uitgebreide wellnesscentrum met Turks stoombad en sauna.

Liever wat actiefs doen? Doe eens mee aan een wedstrijdje volleybal, waterpolo of boogschieten. Van al dat zwemmen en sporten krijg je honger, maar gelukkig voelen lekkerbekken zich hier helemaal thuis. Proef de traditionele smaken van de Turkse keuken, vul je bord bij het uitgebreide buffet of hou het simpel met een hamburger of broodje döner. Eet smakelijk!

Ook voor de lekkerste verkoelende drankjes hoef je het niet ver te zoeken. Geniet van ijskoude slushpuppies bij het zwembad, bestel een tropische cocktail op het strand en laat een vers biertje voor je tappen in de pub. Bijzonder is de Bridge Bar op de 9e verdieping, met een waanzinnig uitzicht op zee! ’s Avonds is er volop entertainment. Denk aan shows, live muziek en dans in het amfitheater of feest mee tijdens de karaokenacht of Hollandse avond. Bij Miracle Resort vier je vakantie zoals het hoort: onbezorgd en vol beleving.

Bekijk de vele faciliteiten van Miracle Resort in het onderstaande overzicht.

Faciliteiten Miracle Resort

Algemeen:

  • 5-sterrenhotel
  • 692 kamers
  • 9 verdiepingen
  • 6 liften
  • Receptie
  • Lobby met zitgelegenheid
  • WiFi
  • Salon
  • Winkel(s)

Eten en drinken:

  • Buffetrestaurant
  • 4 à-la-carterestaurants
  • Diverse snackrestaurants
  • Zwembadbar
  • Strandbar
  • Cocktailbar
  • Pub
  • Lobbybar
  • Unieke 'Bridge Bar'

Zwembad:

  • Groot zwembadencomplex
  • 3 waterglijbanen
  • Binnenzwembad
  • Zonneterrassen
  • Ligbedden met parasols
  • Kussens & badhanddoeken
  • Paviljoens op het strand

Voor de kinderen:

  • Kinderbad
  • Waterspeeltuin
  • Speeltuin
  • Speelkamer
  • Mini-, Maxi- en Teens club (4-16 jaar)
  • Kinderbioscoop
  • Minidisco

Sport en animatie:

  • Boogschieten
  • Voetbal
  • Volleybal
  • Waterpolo
  • Biljart (€)
  • Entertainmentprogramma
  • Amfitheater met avondshows
  • Discotheek

Wellness:

  • Wellnesscentrum
  • Turks stoombad
  • Sauna
  • Massages (€)
  • Schoonheidsbehandelingen (€)

In de omgeving van Miracle Resort Lara

Het Miracle Resort aan de Turkse Rivièra ligt direct aan een breed zandstrand met Blauwe Vlag-keurmerk: schoon, veilig en perfect voor een relaxdag onder de parasol. Toch liever wat actie? Er zijn verschillende watersporten mogelijk. In de directe omgeving vind je winkels en gezellige eetadresjes. Het centrum van Lara ligt op ongeveer 11 kilometer afstand en de bruisende stad Antalya bereik je al in 20 minuten met de bus. Handig: er is een bushalte recht voor de deur. De luchthaven van Antalya ligt op slechts 12 kilometer afstand. Zodra het vliegtuig geland is, kun je dus al binnen een half uurtje bij het zwembad liggen!

Verzorging bij Miracle Resort

Bij Miracle Resort geniet je van een zorgeloze zonvakantie, want je verblijft op basis van all inclusive. Je kunt dan gebruik maken van het volgende:

  • Ontbijtbuffet
  • Lunch en diner als koud/warm buffet
  • Dieetbuffet mogelijk
  • Koffie, thee en gebak
  • Snacks en middernachtsnacks
  • Alcoholvrije en lokale alcoholische dranken (enkele internationale alcoholische dranken beschikbaar) van 08:00 tot 02:00 uur
  • Dagelijkse aanvulling van de minibar met frisdrank

Kamer informatie Miracle Resort

Bij Miracle Resort heb je de keuze uit de volgende kamertypes:

Tweepersoonskamer
Deze kamer (DZ) is tussen de 28 en 34 m² groot. De kamer heeft een zithoek, airconditioning (centraal geregeld, op bepaalde tijden), een telefoon, een minibar, een tv, een kluisje en WiFi. De badkamer heeft een douche, toilet en haardroger. Er is een balkon, naar keuze met zijdelings zeezicht (DSM). Geschikt voor maximaal 3 volwassenen met 1 kind en ook te boeken voor alleengebruik (DEZ, DES).

Familiekamer
De ruime familiekamers (FA, FZ, FZG) zijn tussen de 56 en 68 m² groot. Er zijn 2 tweepersoonskamers, welke met een tussendeur gescheiden zijn van de zithoek. De kamer heeft airconditioning (centraal geregeld, op bepaalde tijden), een telefoon, een minibar, een tv, een kluisje en WiFi. De badkamer heeft een douche, toilet en haardroger. Ook is ook een balkon. Geschikt voor maximaal 4 volwassenen met 2 kinderen.

Tip van je reisadviseur

Dansvoorstellingen, livemuziek, acrobatiek en andere toffe shows vinden plaats in het prachtige amfitheater met tribunes. Zo heb je dus altijd goed zicht!

Lees meer

Locatie & omgeving

Reviews

8.7
Uitstekend 500+ beoordelingen
  • Ligging 9
  • Hygiëne 8.9
  • Kindvriendelijkheid 8.6
  • Faciliteiten 8.8
  • Kamer 8.9
  • Animatie 7.9
  • Personeel 8.7
  • Eten & Drinken 8.8
  • Kwaliteit Bedden 8.3
  • Prijs/Kwaliteit 8.4
  • Mooi, schoon en leuk hotel! 17 september 2025
    10

    Voor de 2e keer bij Miracle geweest, echt een aanrader met kinderen. Groot peuterbad, leuke speeltuin, elke dag animatie en het eten was erg goed!

    Lees meer
  • Tot jezelf in een oase. 13 september 2025
    10

    Het is een prachtig mooi hotel. Met een luxe uitstraling wat je terugvind in het restaurant. Het eten is hier heerlijk, mooi opgemaakt. In tegenstelling tot andere hotels wordt het eten voor je opgeschept zodat je geen overvolle tafels ziet waarvan de helft in de prullenbak beland. Het strand is prachtig, afgemaakt met parasollen, ligbedden en schaduwdoeken. De zwembad is heerlijk groot en schoon. Het personeel bedient je tijdens het zonnebaden op skates. Het animatie is niet opdringerig om je mee te laten doen met spelletjes. Kortom, een ware vakantie waar je echt tot jezelf kunt komen in een oase van rust.

    Lees meer
  • 27 augustus 2025
    10

    De

  • Echt waardeloos – weggegooid geld! 21 augustus 2025
    2.0

    Dit hotel is een complete flop. Vanaf het begin al slecht. Het personeel doet gewoon niks voor je. Niet vriendelijk, niet behulpzaam, en als je geen fooi geeft, doen ze helemaal niks. Echt belachelijk voor een hotel dat zichzelf luxe noemt. Het zwembad? Drama. Wil je een ligbed? Vergeet het maar. Mensen leggen om 5 uur ’s ochtends al handdoeken neer. Het mag pas om 8 uur, maar niemand zegt er iets van. Het personeel kijkt gewoon weg. Dus óf je staat midden in de nacht op, óf je hebt geen plek. Hoezo vakantie? Dit is stress. De kamers? Slecht schoongemaakt. Bedden zijn klein en totaal niet comfortabel. Douchen is ook een ramp: problemen met de afvoer van de douch en de temperatuur wisselt steeds. Meerdere keren geklaagd, maar ze doen er helemaal niks mee. Echt waardeloos. In de lobby drinken bestellen? Ze beloven dat het gebracht wordt, maar het duurt zó lang. Als je niet zelf iets zegt, kun je letterlijk uren wachten. Soms komt het helemaal niet. Hoezo service?! Het hotel is veel te druk, overvol, totaal geen organisatie, en veel te weinig personeel. Niemand houdt ergens toezicht op. Je voelt je gewoon niet welkom. Voor dit geld had ik echt iets beters verwacht. Dit hotel is elke euro NIET waard. Kortom: slecht hotel, slechte kamers, slecht personeel, slechte organisatie, eten was ook slecht elke dag zelfde soort eten, overboekt, en totaal geen service. Nooit meer. Echt zonde van je geld! Laat je niet verleiden door de foto’s van de hotel, beschrijvingen en door de reisbureau. Je moet het zelf gezien hebben en meegemaakt hebben. Ik heb het meegemaakt deze hotel het was me slechtste ervaring tot nu toe in mijn leven.

    Lees meer
  • Prima vakantie voor een week 05 augustus 2025
    8.0

    Als je voor je rust wilt komen is dit niet het juiste hotel.. het zwembad bij de glijbanen en kinder glijbanen was ontzettend druk, er is geen bedje te krijgen en alles is hutje mutje op elkaar. Mensen die al de avond er voor of heel vroeg hun plekje claimen. Bij het nieuwe gedeelte van het hotel gingen wij vaak naar toe omdat het daar vele malen rustiger is en voldoende plek voor een bedje, dat het stukje over de zwembaden. Bij het strand is er voldoende plek om lekker te kunnen genieten. De kamers zijn top en goed verzorgd en lekker schoon en het eten was lekker gevarieerd alleen een min punt in de periode dat wij er zaten is dat het heel erg druk is tijdens de tijden dat je kan eten. In de avond uren is er genoeg te doen voor zowel jong als oud.

    Lees meer
  • Waar voor je geld 31 juli 2025
    10

    Perfect hotel heel mooi. Eten was heel veel heel lekker en iedere dag weer andere variatie. Alles heel mooi schoon Lief personeel overal. Mooie zwembaden fijne kamers Heel veel shows, live muziek en overdag van alles te doen Wij zijn 9 dagen geweest hebben de helft nog niet gezien of gegeten haha

    Lees meer
  • Matig 18 juli 2025
    6.0

    Alles zou all in zijn uit eindelijk was dit niet het geval en het eten was iedereen dag het zelfde

  • Ontevreden! 12 juli 2025
    6.0

    D-reizen heeft ons een "Ultra All Inclusive" arrangement geboden , terwijl het hotel alleen "All Inclusive" aanbiedt en hiervoor €360 extra heeft gerekend: --- Hierbij mijn Klacht over misleidende informatie en bijkomende kosten bij geboekte vakantie.. Bij het boeken moesten wij kiezen tussen all inclusive of ultra all inclusive (tegen een extra toeslag van €360).Op basis daarvan heb ik deze vakantie gekozen en de bijbehorende toeslag van €360 betaald. Bij aankomst bleek echter dat het hotel slechts een *All Inclusive* formule aanbiedt, zonder extra luxe, diensten of faciliteiten die het predicaat *Ultra* zouden rechtvaardigen. Na navraag bij het hotel werd bevestigd dat zij nooit een Ultra All Inclusive programma voeren en dat dit ook niet beschikbaar was tijdens mijn verblijf. Naast deze misleidende informatie heb ik ook hinder ondervonden van: - Beperkte bereikbaarheid van de klantenservice voorafgaand aan mijn reis. - Onvolledige reisdocumenten: er ontbraken bevestigingen van vluchten met PNR codes waardoor we niet van tevoren konden inchecken - Slechte afstemming tussen geboekte diensten en daadwerkelijke uitvoering ter plaatse. Gezien het feit dat ik €360 heb betaald voor een service die niet geleverd kon worden, verzoek ik u dringend om teruggave van dit bedrag. Daarnaast vraag ik u uw informatie op de website te corrigeren, zodat toekomstige reizigers niet voor dezelfde onaangename verrassing komen te staan. Graag ontvang ik binnen 14 dagen een passende reactie en oplossing. Bij uitblijven daarvan zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te nemen via de Geschillencommissie of Consuwijzer.

    Lees meer
  • Fijne vakantie gehad met rare nasmaak 12 juli 2025
    8.0

    Schone, luxe hotel, mooie kamers met alles wat je nodig hebt. De zwembaden zijn echt top, de keuze is reuze! Het buffet was fantastisch, erg vers eten! Strand was ook heel fijn. De ligbedden moet je dus echt nacht vantevoren gaan reserveren anders heb je geen plek. Speeltuin voor de kids buiten ook heel fijn, alleen binnen erg klein. Alle kids activiteiten (t-shirt verven; koekjes bakken) zijn tegen betaling en variëren tussen 15-25€ per kind , dus dat komt wel echt als kosten erbij. Als je a la carte wilt eten moet je ook extra toeslag betalen van €20 p.p . Game Center (attracties) moet je extra toeslag per attractie betalen of een dag prijs €200 per dag. Het is echt alleen te masaal waardoor het niet echt “persoonlijk” en intiem is. Het personeel is niet vriendelijk en niet echt geïnteresseerd of behulpzaam. Er komt geen lach vanaf. Disco was al jaren niet meer in gebruik, de stof lag erop, dat is minder. Kinder disco was erg chaotisch. Bij de boeking moesten wij kiezen tussen all inclusive of ultra all inclusive, wij hebben €360 extra betaald voor de ultra omdat we zorgeloos en niet voor verassingen wilden komen te staan. Bij aankomst van het hotel zei het hotel dat zij alleen all inclusive hebben en dat het ons probleem was dat wij extra voor ultra hebben betaald, dat had de reisorganisatie (D-reizen) gelogen, we kregen er niks extra’s voor of heeft geen voordelen. Het was hun probleem niet, zeiden ze. Dus €360 voor niks betaald.

    Lees meer
  • Premium prijs, maar ervaring voelt goedkoop aan 10 juli 2025
    2.0

    Wij verbleven in juli 2025 met ons gezin van 5 in het nieuwe gedeelte van het hotel. De kamer was modern en netjes, maar dat was zowat het enige "premium" aan ons verblijf. Alles ernaast viel helaas zwaar tegen. Schoonmaak liet te wensen over (na 3 dagen nog steeds zand en stof onder de kasten), we kregen telkens slechts 4 handdoeken voor 5 personen, en beloofde items zoals badjassen ontbraken. De amenities waren rommelig (bijv. 5 nagelvijlen maar geen oorstaafjes). Wat ons ook enorm stoorde: via Belgische en Nederlandse touroperators lijken vooral de duurdere kamers en suites aangeboden te worden. Je betaalt dus veel meer dan andere gasten die in het oudere, goedkopere deel van het hotel verblijven — maar je krijgt geen enkel extra voordeel. Alles (restaurant, bar, zwembad...) is gemeenschappelijk. Het management lijkt niet te beseffen dat wie meer betaalt ook iets meer comfort verwacht. Over het eten: we begrijpen niet waarom het à-la-carte-restaurant betalend is. Voor een hotel in deze prijsklasse zou minstens één keer gratis eten in een rustiger setting normaal moeten zijn. Elke dag moesten we eten in het hoofdrestaurant, dat overvol, rumoerig en ongezellig is. Buiten eten kan eigenlijk niet: het ‘buiten’-gedeelte is gewoon een overdekt terras met open ramen. Op drukke momenten wordt het niet-rokersdeel zelfs gesloten en moet je tussen rokers zitten. Er is ook geen enkele dresscode: ‘s avonds zie je mensen gewoon binnenkomen in zwembroek en slippers, ook in de lobbybar waar gasten in badpak drankjes halen. Dit creëert een sfeer die absoluut niet overeenkomt met wat je zou verwachten van een hotel dat zich als luxueus presenteert. De gasten doen maar wat, en het voelt daardoor gewoon goedkoop aan. Ook qua drank is het teleurstellend: er zijn geen menukaarten zichtbaar, personeel weet vaak niet wat inbegrepen is, en in het betalende à-la-carte-restaurant kon je enkel bier of gin-tonic krijgen — andere dranken moest de barman elders gaan halen. Zelfs een klein gebaar lukt niet zonder bijbetaling: het was de verjaardag van onze dochter. Er werd ons een klein taartje beloofd, maar toen we vroegen of er een vuurwerkje of kaarsje bij mocht, zei de manager dat dit €10 extra zou kosten. Als je meer dan €600 per dag betaalt, dan verwacht je toch dat zo'n detail wél met de glimlach wordt geregeld — niet dat er geld gevraagd wordt voor een kaarsje. Het lunapark is ronduit schandalig duur: €15 voor 3 minuten met een elektrisch autootje. Alles voelt als bijbetalen, overal staan wachtrijen, en bediening is er nauwelijks. Op de dag van vertrek (we vertrokken om 3u ‘s nachts) vroegen we naar een eenvoudig lunchpakket voor onderweg. Antwoord: “Dat kan niet, u kunt wel naar het nachtrestaurant.” Daar kun je à-la-carte bestellen, maar dus géén ontbijt. Terwijl een croissant op de luchthaven €6 kost. In een zogezegd vijfsterrenhotel zou je toch verwachten dat er iets voorzien is voor vroege vertrekkers, zelfs al is het maar een stuk brood of fruit. Algemene sfeer: het voelt aan als Disneyland zonder magie — overvol, lawaaierig, geen structuur, en je moet als gast alles zelf regelen. De ligbedden staan letterlijk tegen elkaar geplakt. Personeel is vaak jong, onervaren en niet opgeleid in klantgerichtheid. We werden meermaals behandeld alsof we overdreven of logen. Zelfs eenvoudige vragen werden afgewimpeld.

    Lees meer
  • 01 juli 2025
    10

    Geen toelichting bij de review gegeven

  • Top top top! 30 juni 2025
    10

    In 1 woord het was Top! Alles goed geregeld en heerlijk ontspannen vakantie gehad!

  • Voor herhaling! 10 juni 2025
    10

    Heerlijke vakantie gehad. Goed hotel maar in de eetzaal veel te druk/rumoerig! Wat betreft de eetzaal: Personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Zij maken super lange dagen zijn vriendelijk, behulpzaam en dan zijn er nog mensen die menen dat ze als een Koning behandeld moeten worden,.. schandalig! Gedraag je en behandel het personeel zoals je zelf behandeld wilt worden,..vergeet niet dat je daar te GAST bent!!

    Lees meer

Daarom kies je voor

Online géén boekingskosten

Géén boekingskosten t.w.v. €34,50 op alle vakanties wanneer je online bij D-reizen boekt!

Altijd de beste deal

Supersnel vind & vergelijk je bij ons de allerbeste deals van verschillende aanbieders.

Veilig op vakantie

D-reizen is aangesloten bij SGR, ANVR en Calamiteitenfonds. Jij reist daarom met zekerheid en garantie.

Ruim 75 reisbureaus

Kom je er niet uit? Wij helpen je graag verder. Telefonisch, online of in één van onze reisbureaus.

Meer over D-reizen
Hotel Miracle Resort
8.7
Uitstekend 500+ beoordelingen
p.p. vanaf 312, -
Checken