JavaScript staat uit in je instellingen. Zet JavaScript aan om gebruik te maken van D-reizen.nl.
Persbericht - D-reizen lanceert eigen touroperator D-holidays

PERSBERICHT

's-Hertogenbosch, 16 september 2021

D-reizen lanceert eigen touroperator onder merknaam D-holidays

D-reizen lanceert begin volgende week haar eigen touroperator onder de naam D-holidays. D-reizen acteerde in het verleden puur als agent van touroperators zoals o.a. TUI, Neckermann en Oad. Net als zusterbedrijf Prijsvrij Vakanties heeft D-reizen nu haar eigen hoogwaardige huismerk touroperator D-holidays in haar aanbod.
Voordeel voor de consument is o.a. dat D-reizen nu nog beter haar aanbod kan afstemmen op de wensen van haar klanten, de regie heeft en houdt over haar eigen producten en de daarbij gewenste prijs en kwaliteit verhouding.

Bij zusterbedrijf Prijsvrij Vakanties komt al enkele jaren meer dan 70% van de geboekte vakanties voort uit eigen productie ($unmix). Voor D-reizen wordt ingezet op een vergelijkbare percentage.

Prijsvrij Vakanties en D-reizen draaide pre-corona (2019) een gezamenlijk omzet van 776 miljoen euro. Prijsvrij Vakanties heeft met de overname ongeveer 2/3 van het pre-corona omzetpotentieel van D-reizen overgenomen (beste winkels en website). In combinatie met de omzet en sterke autonome groei van Prijsvrij Vakanties zijn de voorzichtige schattingen dat de groep in 2022 een winstgevende omzet zal realiseren van iets boven de half miljard euro. Minimaal 70% hiervan zal gerealiseerd worden bij haar eigen huismerk touroperator. Met die omzet, +/- 350 miljoen euro, behoort de gezamenlijke huismerk touroperator ($unmix/D-holidays), direct tot de grootste van Nederland.

CEO en founder, Marc van Deursen;

"Het is ongelofelijk knap hoe snel het team dit voor elkaar heeft gekregen. In minder dan 12 weken een touroperator uit de grond stampen en succesvol integreren, ga er maar aanstaan. Het bewijst hoe groot de wil en ambitie is bij de collega’s om de doorstart van D-reizen een groot succes te maken. Met de eigen touroperator live, winkels die bruisen van de positieve energie versterkt met de succesvolle ‘Brand New D’ media campagne heeft de doorstart echt de wind in de zeilen. Met het einde van de corona pandemie in zicht belooft 2022 een fantastisch mooi jaar te gaan worden voor onze groep".

 

Marc van Deursen
073 6237779

logo d holidays