Hotel Acar is een kleinschalig en gemoedelijk hotel, op 250 meter van het strand en ca. 2 km van het centrum van Alanya. In de directe omgeving zijn veel winkeltjes en restaurants, maar ook op het resort is genoeg te doen. Je vindt er een zwembad, restaurant, poolbar, fitnessruimte en sauna. In de zomermaanden zijn er een miniclub en een minidisco voor de kids, dus een goede keuze voor gezinnen!

Hotel Acar in Alanya heeft:

  • 24-uursreceptie met lobby
  • Liften
  • Minimarkt
  • Doktersservice
  • Wasservice
  • Gratis WiFi in de lobby
  • Restaurant met terras
  • Poolbar en terrasbar

Zwembaden

  • Buitenbad met kinderbad en gratis ligbedden, matrassen en parasols
  • Poolbar
  • Binnenzwembad (beperkte openingstijden)

Sport en ontspanning

  • Sauna en Turks bad (massages tegen betaling)
  • Fitness
  • Darts
  • Tafeltennis

Kamertypeomschrijving Hotel Acar in Alanya

Alle kamers zijn voorzien van:

  • Gratis WiFi
  • TV en telefoon
  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Badkamer met bad of douche, toilet en föhn
  • Minibar (tegen betaling)
  • Balkon


1. Bepaal je wensen

2. Kies je reisduur

Op vakantie tijdens corona

  • Houd rekening mee dat door corona sommige faciliteiten in of rondom de accommodatie gesloten zijn.
  • Weten hoe de situatie is op jouw vakantiebestemming? Bekijk het hier.

Klantbeoordelingen

Acar  star star star star

Lees de ervaringen over Acar van andere reizigers. Op Vakantiepanel staan klantwaarderingen en tips van andere reizigers die hier echt zijn geweest; zo vind je nog makkelijker jouw ideale vakantie!

7
Goed
Algemene beoordeling
Uit 149 beoordelingen
Animatie 5,3
5,3
Eten & Drinken 6,8
6,8
Faciliteiten 6,6
6,6
Hygiëne 7,2
7,2
Kamer 6,6
6,6
Kamers 7
7
Kindvriendelijkheid 6,4
6,4
Kwaliteit bedden 6,2
6,2
Ligging 8
8
Prijs/kwaliteit 7,3
7,3
Service personeel 7
7
Vriendelijkheid en service personeel 7,8
7,8

Wat zeggen onze klanten

7
Geert jan
Reisperiode: 03 oktober 2019
"hotel met zeer net en vriendelijk personeel"
ontbijt matig elke morgen het zelfde geen normale vleeswaren of yoghurt ,kamers netjes maar alles wat vast hoort te zitten aan de wand hangt er los bij zowel in de douche als alle schakel materiaal,niet 1 tv zender die duidelijk is ,stoelen op het balkon beide gescheurd.matrassen veel te hard .
Reisgezelschap Met partner (ouder dan 50 jaar)
1
Aziza
Reisperiode: 10 augustus 2019
"Niet 4 sterren waardig. "
Erg teleurstellend. Hotel is klein en niet klantvriendelijk. Onhygiënisch, schimmel in de kleine douche waar niet dagelijks werd gedweild. Bedden werden dagelijks opgemaakt maar de vloer plakte aan alle kanten. Schone handdoeken kregen wij 1x per drie dagen, erg weinig voor hotel aan het strand waar het bijna 40 graden is en je 3xdd het zweet eraf moet douchen. Via D reizen kregen wij te horen dat er free Wifi was maar in tegendeel moesten wij ervoor betalen. Ook in de lobby was er geen wifi. Animatie was op in het hotel zelf waardoor je geen rust kreeg door het harde muziek en herrie. Dan maar niet te spreken over het eten. 10 dageb lang hebben bij a dagelijks dezelfde menu voorgeschoteld gekregen. Geen variatie in het eten, toetjes of fruit. Tijdens iedere maaltijd kregen wij alleen suiker en watermeloen. Appels die al aan het rotten waren. Wat erg teleurstellend en vervelend was is het drinken. Wij kregen alleen water en alle andere dranken moest betaald voor worden. Koffieautomaat en sapjesautomaat zaten onder de vliegen en vuiligheid. ACAR hotel het slechtste hotel uit die prachtige streek waar ook de omwonenden geen goed woord over kunnen vertellen. De manager is niet flexibel en kapt het gesprek af met “het is wat het is en meer hebben wij niet te bieden”. Wij vinden ACAR hotel geen 4 sterren waardig maar een 1 ster.
Reisgezelschap Met een vriend(in)/familielid/collega (25 - 50 jaar)
5
maria
Reisperiode: 07 november 2014
"teleurstellend"
het hotel voldeed niet aan de verwachtingen , de beoordelingen zagen er zo goed uit, en volgens mensen die er vaker waren geweest was het inderdaad een goed hotel geweest. Maar nu ging het sluiten, in de week dat wij er waren, de kwamen geen nieuwe gasten meer binnen, het meeste personeel was al weg gestuurd, wat nog over bleef waren kamermeisjes die het echt niet meer interesseerden. Kamer is nog niet een keer gepoetst geworden, de lakens zijn wel een keer verschoond, ook de gore handdoeken, het was echt een teleurstelling
Reisgezelschap Met groep (vrienden/familie/collega's) (ouder dan 50 jaar)
7
Jac
Reisperiode: 26 oktober 2014
"slechter als vorig jaar"
Merkbaar dat het ging sluiten per 1 november eten te vaak het zelfde en slechte kwaliteit
Reisgezelschap Met partner (25 - 50 jaar)
6
Alja
Reisperiode: 19 oktober 2014
"het kan beter"
hotel is redelijk. het eten gaat maar kan wel beter. douchen is een drama je hebt of gloeiend heet of koud water
Reisgezelschap Single