De accommodatie bestaat uit diverse gebouwen en beschikt over een receptie, liften, tv-ruimte, internethoek, restaurant, bar, zwembad, kinderbad, zonneterras met ligbedden en parasols. Tevens is er een verwarmbaar binnenzwembad, sauna en jacuzzi. Er zijn diverse sportfaciliteiten waaronder tafeltennis, minigolf, fitness, poolbiljart. En er is een animatieprogramma. Enkele faciliteiten zijn tegen betaling.
De Algarve een prachtige plek om te verblijven. Laat u verwennen met een massage of leef u uit op de fitnessapparaten. Wilt u de omgeving beter verkennen? Huur dan een auto.De verzorgd ingerichte 2-persoonskamers zijn voorzien van telefoon, koelkastje, tv, huurkluisje en airconditioning. Badkamer met bad of douche en toilet. Er is een balkon of terras met zitje.

1. Bepaal je wensen

2. Kies je reisduur

Klantbeoordelingen

Auramar Beach Resort  star star star

Lees de ervaringen over Auramar Beach Resort van andere reizigers. Op Vakantiepanel staan klantwaarderingen en tips van andere reizigers die hier echt zijn geweest; zo vind je nog makkelijker jouw ideale vakantie!

6,4
Goed
Algemene beoordeling
Uit 82 beoordelingen
Animatie 6,9
6,9
Appartement 6,3
6,3
Eten & Drinken 7
7
Faciliteiten 6,7
6,7
Hygiëne 6,2
6,2
Kamer 7,1
7,1
Kamers 5,3
5,3
Kindvriendelijkheid 6,4
6,4
Kwaliteit bedden 5,9
5,9
Ligging 8,2
8,2
Prijs/kwaliteit 6,5
6,5
Service personeel 5,5
5,5
Vriendelijkheid en service personeel 7,4
7,4

Wat zeggen onze klanten

8
Gert-Jan
Reisperiode: 08 juli 2019
"Prachtig gelegen resort"
Prima resort. Vriendelijk mensen. Prachtige ligging. Eten meer dan goed. Veel vis. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
Reisgezelschap Met partner (25 - 50 jaar)
8
Thea
Reisperiode: 29 mei 2019
"Bediening top, kamer niks oudbollig."
De bediening in restaurant was top, het eten mag wel gevarieerder, receptiepersoneel was matig, sommige erg humeurig, kamers erg oud, kapotte buitenlamp, kapotte bel, deur douche erg beschadigd, oudbollig.
Reisgezelschap Met groep (vrienden/familie/collega's) (ouder dan 50 jaar)
7
Marleen
Reisperiode: 21 mei 2019
"Ligt erg mooi"
Teveel luidruchtig en teveel drinkende Engelsen Kamers zijn gedateerd.
Reisgezelschap Met partner (ouder dan 50 jaar)
6
sylvia
Reisperiode: 17 mei 2019
"Het hotel ligt op een super locatie "
De hygiëne laat veel te wensen over er wordt heel slecht schoongemaakt .....de all inclusief laat te wensen over er zijn uren dat je niks kan nemen bv de bar in de lobby zelfs geen koffie dat daar geen alcohol geschonken zou worden is zeer begrijpelijk maar koffie of thee zou heerlijk zijn daar er daar alleen maar WiFi is om even bij te komen
Reisgezelschap Met partner (ouder dan 50 jaar)
1
Naomi
Reisperiode: 29 april 2019
"Nooit, maar dan ook nooit meer!"
Wat de laatste mooie vakantie van opa en oma met de hele familie naar hun geliefde Portugal had moeten worden, eindigde in een ramp... Betekent een vakantie voor jou ziek worden van slecht voedsel en een dramatische hygiëne? Zoek dan niet verder, dit is echt iets voor jou! Zie jij je vakantie toch liever anders voor je? Breng van vooral geen bezoek aan dit hotel. Samen met de hele familie, in totaal 17 man, bezochten wij Auramar. Bij aankomst moesten we nog lang wachten voordat we de kamers in mochten, maar gelukkig kregen we in de middag dan toch de sleutels. Wat we aantroffen waren slecht schoongemaakte hotelkamers die zeer verouderd waren: badkamers vol schimmel, vieze vlekken op het toilet en bedden die sterk aan vernieuwing toe waren. Gelukkig was het weer prachtig en trokken we de deur dan ook maar weer snel achter ons dicht. Tot op de tweede dag vier mensen van ons gezelschap ziek werden: overgeven, diarree, buikkrampen, rillingen en spierpijn. De typische verschijnselen van een voedselvergiftiging. Helaas zat er voor hen dus niks anders op dan uitzieken in de sobere kamers. We hebben direct contact gezocht met de manager van het hotel. Hij gaf aan erg met ons mee te leven en vertelde ons over het Norovirus dat heerste in heel Albufeira. Wij attendeerde hem op het feit dat wij reisden met twee mensen op leeftijd waarvoor zo een virus zeer gevaarlijk kan zijn. Het feit dat we vooraf dan ook niet ingelicht werden vonden we zeer bijzonder, waarop hij aangaf dat hij zijn gasten daarover vooraf nooit zou inlichten. Zo bleek het in 2013 ook al eerder te zijn voorgekomen. Dezelfde avond brachten we een bezoekje aan de plaatselijke supermarkt waar we vroegen naar dit virus. De eigenaar reageerde heel duidelijk: no virus in Albufeira! Auramar! Hij gaf aan dat dit hotel erom bekend stond en adviseerde ons geen eieren en mayonaise meer te eten. Wij wisten genoeg en het duurde dan ook niet lang voordat de een na de andere sneuvelde, waarna uiteindelijk 15 van de 17 man in bed belandde. We zochten wederom contact met de manager en vroegen naar schone kamers. Er werd ons beloofd dat alle kamers grondig werden schoongemaakt om besmettingsgevaar te voorkomen. Ze werkten immers altijd streng volgens protocol om verspreiding te voorkomen, aldus de manager. Uiteindelijk zijn 3 van de 7 kamers schoongemaakt. Of schoonmaken mag je het eigenlijk niet noemen als je nagaat dat beddengoed vol kots gewoon een nacht op de gang heeft gelegen en er dezelfde dweil wordt gebruikt waarmee eerder het kots is opgeveegd. Tot slot hebben we contact opgenomen met de reisorganisatie (Primavera) die vervolgens gebeld hebben met het hotel. Ter compensatie kregen we de laatste dag nog vier kamers ter beschikking (we vertrokken pas laat). Op deze manier had iedereen de mogelijkheid om nog uit te zieken en te douchen voor vertrek. Nou toch nog iets positiefs aan het hele verhaal zou je denken als je dit zo leest, toch!? Niks is minder waar. Voor wat hoort wat... In dit geval betekende dat vier kamers in ruil voor het ondertekenen van een contract waarin we aangaven geen officiële klacht in te dienen. Volgens meneer de manager echte service! Wij dachten toch meer aan iets van 'angst proeven en je eigen hachje redden'. Schandalig, pure chantage! Wat Primavera hier vervolgens aan deed? Niks! "Ja dit is wat de manager vraagt. Ik kan er niks aan doen. Jullie zullen toch echt moeten ondertekenen of de kamers per direct moeten verlaten." En dat noemt zich een aanspreekpunt van de organisatie. Ik heb er geen woorden voor! Zowel het hotel als Primavera zouden zich moeten schamen voor de manier van handelen. We vinden het heel erg dat deze laatste reis voor opa en oma niet geworden is wat ze hadden gehoopt/verwacht. Ze hebben nu veel geld betaald voor een vakantie waarvan bijna iedereen 2 van de 4 dagen ziek in bed heeft doorgebracht. We gunnen dit niemand & raden Auramar dan ook zeker NIET aan!
Reisgezelschap Met groep (vrienden/familie/collega's) (jonger dan 25 jaar, 25 - 50 jaar, ouder dan 50 jaar)