Bent u op zoek naar een zorgeloze vakantie Bonaire? Hotel Eden Beach Resort biedt tal van faciliteiten voor een onbezorgde vakantie. Het hotel is rustig gelegen en ligt direct aan het strand, dus u kunt genieten aan het zwembad of heerlijk op het zandstrand. De keus is geheel aan u!

Eden Beach Resort heeft:

  • Gratis WiFi in openbare ruimte en WiFi op de kamer
  • Receptie
  • Tuin
  • Souvenirwinkel
  • Buitenbad
  • Kinderbad
  • Er is een handdoekservice en er zijn ligbedden en parasols beschikbaar voor zowel het strand als bij het zwembad

Eten en drinken

  • À-la-carterestaurant
  • Bar

Sport en ontspanning

  • Fitnessfaciliteiten
  • Duiken: licentie verplicht (tegen betaling)
  • Duikset (tegen betaling)
  • Fietsverhuur (tegen betaling)
  • Kajak (tegen betaling)
  • Snorkelset (tegen betaling)
  • Windsurfen: licentie verplicht (tegen betaling)
  • Zeilen: licentie verplicht (tegen betaling)

Voor de kinderen

  • Babybedje (tegen betaling)

Ervaar strand en gezelligheid bij het gastvrije Eden Beach. Het resort biedt comfortabele kamers en appartementen voor een voordelige prijs. Voor de deur ligt de hippe beachclub Spice, ontworpen door de bekende designer Piet Boon. Zowel overdag als 's avonds heerst hier een relaxte sfeer. Bestel een exotische cocktail of een van de overheerlijke gerechten met uw voeten in het zand en geniet. Klik op een prijs en vervolgens op ‘alle kamertypes’, om de beschikbare kamertypes te bekijken.

Alle kamers zijn voorzien van:
  • Airco
  • Gratis WiFi
  • Televisie (tegen betaling)
  • Badkamer met bed, douche en toilet

1. Bepaal je wensen

2. Kies je reisduur

Op vakantie tijdens corona

  • Houd rekening mee dat door corona sommige faciliteiten in of rondom de accommodatie gesloten zijn.
  • Weten hoe de situatie is op jouw vakantiebestemming? Bekijk het hier.

Klantbeoordelingen

Eden Beach Resort  star star star

Lees de ervaringen over Eden Beach Resort van andere reizigers. Op Vakantiepanel staan klantwaarderingen en tips van andere reizigers die hier echt zijn geweest; zo vind je nog makkelijker jouw ideale vakantie!

6,4
Goed
Algemene beoordeling
Uit 16 beoordelingen
Animatie 5
5
Appartement 7
7
Eten & Drinken 7,5
7,5
Faciliteiten 6,6
6,6
Hygiëne 7,6
7,6
Kamer 6
6
Kindvriendelijkheid 5,5
5,5
Kwaliteit bedden 8,3
8,3
Ligging 8,6
8,6
Prijs/Kwaliteit 6,8
6,8
Vriendelijkheid en service personeel 8
8

Wat zeggen onze klanten

9
Iris
Reisperiode: 10 november 2019
"Prima verblijf op een mooi eiland"
Het zeewater was warmer dan dat van de douche. Wellicht een probleem van het eiland en niet zo zeer van het hotel. Niet echt heel erg met al die hitte.
Reisgezelschap Met partner (ouder dan 50 jaar)
3
Silvia
Reisperiode: 29 december 2016
"Vieze kamer, toilet die overliep, vloer werd niet schoongemaakt, in een woord virs"
Vieze kaner, veel lawaai om 7 uur duikflessen wisselen.en dat iedere morgen ook om 7 uur wakker. De vragen.ijst bij de proefduik die ik moest imvullen, daar moest ik maar bij zeggen dat ik niets had. Ongelooflijk onverantwoordelijk, ik gebruik medicijnen voor een tia die ik gehad heb. Heb dit meegedeeld en gezegd dat dat risico niet wilde nemen Ben dan immers niet verzekerd. Wanna-dive denk na. En muggen muggen vreselijk.
Reisgezelschap Met een vriend(in)/familielid/collega (ouder dan 50 jaar)
7
W
Reisperiode: 22 juni 2016
"Leuk gezellig"
Kleinschalig resort... Mooie grote kamer met balkon en zeezicht (superior)... Eigen keuken... Winkel op 15 min lopen... Kralendijk 20/25 min lopen... Prima duikschool... Gezelligheid bij de Spice Club...
Reisgezelschap Single
1
Richard
Reisperiode: 23 maart 2015
"Van ongewenste ´´upgrade´´ naar Bouwkeet!!"
Bij aankomst blijkt ons geboekt appartement type King niet beschikbaar te zijn. (dit vertelt men ons niet bij het inchecken, nee, dit moeten we zelf ondervinden) Door alle verbouwingen had Kras en Eden Beach Resort dit ruim voor onze boeking en vertrek kunnen en moeten weten. Juist type King geboekt omdat die op de tweede etage is gelegen met een groot balkon met zeezicht. We moeten noodgedwongen in een ander appartement (type bouwkeet) verblijven. We hebben (zo wordt ons verteld als we ons beklag doen) een upgrade, maar deze ongewenste upgrade van Eden Beach Resort blijkt van ´´upgrade´´ naar bouwkeet!! Het appartement waar we noodgedwongen in moet verblijven is lastig bereikbaar door rondslingerende bouwmaterialen. Alle kamer appartementen naast en boven ons vonden verbouwingswerkzaamheden plaats. Naast onze vonden nieuwbouwwerkzaamheden plaats. Voor onze terras werden met regelmaat bouwmaterialen geladen en gelost. Er was nagenoeg constant geluidsoverlast. Het uitzicht was deels een bouwput. Omdat we niet in de door ons geboekt King kamer appartement op de tweede etage zaten, maar op de begane grond was het druk met mensen voor ons terras. We hadden niet het zee uitzicht waarom we juist de accommodatie van kamer appartement type King geboekt hadden. We worden niet serieus genomen ondanks ons beklag bij Eden Beach Resort en Kras. En we worden op locatie herhaaldelijk met een kluitje het riet in gestuurd. Het personeel in het restaurant, terras en roomservice zijn overigens buitengewoon correct en vriendelijk. Daar kan het management nog wat van leren.
Reisgezelschap Met partner (25 - 50 jaar)
3
Johanna Pladdet
Reisperiode: 27 oktober 2014
"Een mooi resort, meteen aan zee, prima zwembad, aardig personeel "
Eden Beach resort heeft alles voor een prima vakantie, ware het niet dat er tijdens ons verblijf een volledige renovatie van de helft van de appartementen aan de gang was. Inclusief een renovatie van de tuinbestrating, tuinbeplanting en tuinomheining en afrastering aan ons appartement. Het gevolg was dat wij alle dagen wakker werden in het geluid van zagen, boormachines en aan ons eigen huis en alle huisjes naast ons dus volop tuinwerkzaamheden werden uitgevoerd: Het aanleggen van en houten pad, het metselen van muurtjes van natuursteen, het aanplanten van tuingroen en het monteren van hekjes. Dit werd gedaan door ingehuurde Braziliaanse werknemers die werkten van 7 tot 7, ook op zondag. Op het gehele resort was geen plekje vrij van lawaai te vinden en wij hadden door continue werkmensen in onze tuin geen enkele privacy. Wij konden niet worden overgeplaatst naar een ander appartement omdat er geen 3- kamer appartementen meer beschikbaar waren, ook elders niet. Wij waren verplicht om overdag tot 7 uur 's avonds onze rust ergens anders te zoeken. Verder was het huis slechts op 4 personen ingericht, terwijl we voor 5 personen hadden geboekt. Het heeft ons drie dagen navraag gekost om de inventaris zoals extra bed, extra glazen, kommen, ontbrekende pannen e.d. compleet te krijgen. Verder hebben we bij aankomst meteen melding gemaakt van een nat bankstel wat onder een lekkende airco in de woonkamer stond, dit is ook gezien door de werkneemster die ons rondleiding door het appartement gaf, maar er is vervolgens niets aan gedaan. Op zaterdagochtend werden we door middel van een brief die onder de deur geschoven was op de hoogte gebracht van het feit dat het strand met ligstoelen, de bar en het zwembad die dag van 10.00 uur tot 17.00 uur waren afgehuurd voor een personeelsfeest van een lokaal bedrijf. Dit betekende voor ons de hele dag luide muziek, een enorme drukte van feestende mensen, geen plaats op de ligstoelen aan het strand en ook niet aan het overvolle zwembad. Om 18.00 uur waren de laatste gasten vertrokken en werd, keurig zoals iedere avond om 18.00 uur het zwembad afgesloten d.m.v. een touw eromheen. Toen er dus eindelijk rust aanbrak, konden wij dus ook niet eens meer van het zwembad gebruik maken. Op donderdagochtend werden wij om 7.00 uur gewekt door nog meer lawaai dan gewoonlijk. Toen wij gingen kijken waar dit vandaan kwam bleek dat het houten terras rondom de receptie en het restaurant werd schoongespoten door middel van een hogedrukreiniger, aangedreven door een knetterende benzinemotor. De aardige werkneemster aan de receptie had er zelf ook al enorm veel last van maar was niet bevoegd om de werknemer te laten stoppen... Deze werkzaamheden hebben ruim 3 uur geduurd... Al met al heel erg teleurstellend. Pas op de laatste dag kwam een aardige werkneemster ons vertellen dat de manager als geste voor het ongemak ons aanbood om een paar uren langer op het resort te mogen verblijven. Dit was om 10.00 uur 's ochtends, terwijl het uitchecken om 11.00 uur diende te gebeuren. Onze volle koffers mochten we dan in een ander appartement plaatsen en dat was het dan. Van dit aanbod hebben we geen gebruik gemaakt omdat we om 14.15 uur op het vliegveld aanwezig dienden te zijn voor onze vlucht terug. Al met al een heel teleurstellende en gast-onvriendelijke ervaring op een resort wat voor ons een prachtige vakantie had kunnen zijn.... Wij hebben van dit alles al vanaf maandag melding gemaakt bij onze touroperator en zij heeft onze klachten gechecked en beaamd, en een reclamatieformulier opgemaakt en onze klachten ook gemeld bij de manager, die echter nooit persoonlijk, noch via zijn werknemers ons een reactie heeft lasten weten.
Reisgezelschap Met het gezin (5 - 12 jaar, 13+ jaar)