Deze accommodatie hoort bij 'Het Beste van D-reizen': de 200 meest geliefde vakanties van onze klanten én onze Reisadviseurs. Je vindt ze allemaal in de D-reizen Selectiegids.

Hotel Glaros Beach in het kort

Op zoek naar een hotel in Chersonissos op Kreta? Hotel Glaros Beach is een gezellig hotel met een loungeterras aan zee, knusse kamers en een perfecte ligging. Neem een duik in het zwembad, relax op het zonneterras en ga lekker uit eten in het restaurant. Glaros Beach is gelegen aan de boulevard die het hotel scheidt van het strand, je bent er dus zo! Het centrum van Chersonissos met veel bars, restaurants en winkels ligt op circa 100 meter. Jij al om? Geweldig als je boekt!

Hotel Glaros Beach heeft:

  • Receptie
  • WiFi in de openbare rimte en op de kamer(tegen betaling)
  • Lobby met receptie
  • Loungeterras aan zee
  • Televisieruimte
  • Winkeltje(s) (tegen betaling)
  • Strijkfaciliteiten (tegen betaling)
  • Op het strand zijn er ligbedden en parasols

Eten en drinken

  • Buffetrestaurant
  • Á la carterestaurant (tegen betaling)
  • Bar
  • Snackbar
  • Er worden galadiners en thema-avonden georganiseerd

Zwembaden

  • Buitenzwembad
  • Zonneterras aanwezig
  • Er zijn ligbedden en parasols beschikbaar

Sport en ontspanning

  • Pooltafel (tegen betaling)
  • Watersportmogelijkheden aan het strand (lokale aanbieder, tegen betaling, op ca. 350 meter)

Voor de kinderen

  • Babybedje en kinderstoelen

Goed om te weten

  • Deze accommodatie is onvoldoende/niet geschikt voor personen met beperkte mobiliteit.
  • In het hoogseizoen vieren hier ook veel jongeren hun vakantie

Kamertypeomschrijving Hotel Glaros Beach

Alle appartementen zijn voorzien van:
  • Airconditioning
  • WiFi(tegen betaling)
  • Televisie
  • Telefoon
  • Koelkast
  • Kluisje (tegen een huurprijs)
  • Balkon of terras
  • Badkamer met douche, föhn en een toilet

1. Bepaal je wensen

2. Kies je reisduur

Klantbeoordelingen

Glaros Beach  star star star star

Lees de ervaringen over Glaros Beach van andere reizigers. Op Vakantiepanel staan klantwaarderingen en tips van andere reizigers die hier echt zijn geweest; zo vind je nog makkelijker jouw ideale vakantie!

8,2
Heel goed
Algemene beoordeling
Uit 125 beoordelingen
Animatie 6
6
Eten & Drinken 7,6
7,6
Faciliteiten 7,3
7,3
Hygiëne 8,1
8,1
Kamer 7,8
7,8
Kamer/Appartement 7,7
7,7
Kamers 7,4
7,4
Kindvriendelijkheid 5,7
5,7
Kwaliteit bedden 7,3
7,3
Ligging 8,4
8,4
Prijs/kwaliteit 7,8
7,8
Service personeel 7,9
7,9
Vriendelijkheid en service personeel 8,6
8,6

Wat zeggen onze klanten

2
Jan
Reisperiode: 20 september 2021
"Nooit meer kut hotel"
Groot hotel foto’s op de website van tui kloppen niet. Wil je aan de zee zitten moet je voor drinken betalen terwijl je all in geboekt hebt. Met klachten word heel erg slordig omgegaan zelfs genegeerd. Zwembad zo klein dat de paar ligbedjes snachts de handdoeken al gelegd worden dat je geen kans hebt op ligbed hotel doet hier niks aan. All in is ook diep triest en slecht. Je word gewoon in een hoekje weg geduwd kunt niet eens buiten eten ja alleen betalend verder binnen eten wil je zitten kan alleen binnen niet buiten onder parasol want dat moet je betalen. De alternatieve die dit kut hotel aanbied slaan nergens op. Zitten dan ook niet in hotel maar naastgelegen Anastasia star . Das ook kut. Is raar hotel leeg ruwe afwerking. Ook reisorganisatie tui klacht meteen neergelegd gebeld via chat app geen reactie toen verenigd koninkrijk gebeld van tui. Toen nood nummer Nederland en uit eindelijk iemand uit Spanje die mij terug belde. Vroeg om ander hotel want dit is zo slecht prijs kwaliteit verhouding kloppen totaal niet. Ook tui kon niks beteken. Heb vlucht terug geboekt ook hier weer voor moeten betalen aan tui. Wij zijn dan ook zo boos dat wanneer we terug zijn in Nederland ook alle instanties gaan inschakelen om ons recht te halen. Boek een hotel zit in ander hotel zonder overleg niks betaal €1800 voor 10 dagen en alles is zwaar en slecht geregeld door hotel en zeker mede schuldige tui die plaatsen foto’s en teksten erbij om het mooier te maken als het is en vervolgens heb je alles betaald en zegt hotel en tui bedankt voor u geld maar kunnen niks doen. 15 jaar klant geweest bij tui en is qua service zo ver achteruit gegaan dat ik iedereen wil adviseren om gewoon goed te Google na een vakantie en voor je boekt de reviews goed te lezen. In ieder geval wij zullen het hier niet bij laten zitten.
Reisgezelschap Met partner (25 - 50 jaar)
7
Riet Bruggeman-Barth
Reisperiode: 06 november 2019
"Een prachtig gelegen en in de basis goed hotel."
In de periode dat wij daar verbleven, t.w. 16 t/m 28 oktober 2019, was het hotel zeker geen 4 sterrenwaardering waard. De A.I. formule wijkt te zeer af van deze formule die wij al jaren meegemaakt hebben in andere hotels. Zelfs cappuchino koffie viel niet onder de A.I. formule.
Reisgezelschap Met partner (ouder dan 50 jaar)
6
Samira
Reisperiode: 17 oktober 2019
"Als je luxe en extras niet belangrijk vind"
Jammer dat we een hele kleine 2 persoonskamer kregen, je kon amper lopen, de bedden gingen steeds uit elkaar. Verder geen animatie, alleen zwembad verder niets. Het enige positieve was de drukke winkelstraat. Het personeel was verder best aardig. Eten was best goed en gevarieerd. Niet alle drankjes zijn gratis bijv jus
Reisgezelschap Met groep (vrienden/familie/collega's) (ouder dan 50 jaar)
5
Emma
Reisperiode: 01 oktober 2019
"Slechte all inclusive, mooie ligging "
Wij zaten niet IN het hotel, maar in een kamertje ernaast. Het was zo gehorig dat ik de buren kon horen ademhalen. Elke ochtend daardoor wakker geworden door een ander. De zwembad bedden hadden matrassen, maar zat onder de poep. Onze hotel kamer zag er totaal NIET uit zoals op de foto's. Je had 1x per dag een "all in" snack, vieze cake. Ik heb geen fijne vakantie gehad en vind het ook erg jammer dat dit hotel werd geadviseerd. Veel dingen waren tegen betaling, zelfs de wifi voor DRIE EURO per dag. Nog nooit zo duur gezien en het werkte niet eens op onze "hotel" kamer. Verder was de ligging van dit hotel wel echt ideaal en super goed. Bedden sliepen ook prima. Alleen vind ik dit geen hotel om mensen te adviseren als reisbureau.
Reisgezelschap Met partner (25 - 50 jaar)
5
Leo
Reisperiode: 22 september 2019
"Rustig hotel, beperkte A.I. drankjes. Nooit weer."
Glaros Beach is een rustig hotel op een mooie ligging direct aan het strand(je) waar je ligbedden kunt huren. Als je geluk hebt met een mooie uitzicht over zee vanuit de kamers. Wij waren met zijn 2en op basis van All Inclusive. Het eten is prima en goed gevarieerd. Het is enorm druk in de veel te kleine eetzaal waar je bijna bij elkaar op schoot zit. De gasten van het naastgelegen Anastasia hotel moesten ook hier eten. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. de drankjes in het A.I. zijn beperkt tot frisdrank, bier, wijn, raki en ouzo. Als je iets anders wilt moet je deze betalen en dan is het hier duurder dan op de boulevard. Er is beperkt entertainment op dinsdagavond. Een Griekse volksdans avond waarbij je 6 euro betaald en 1 cocktail krijgt. Wil je je (gratis) A.I. drankje dan word je weggestuurd naar een andere bar op de 2e verdieping (entertainment is dus niet voor A.I.). En dat vond ik wel een enorme domper.
Reisgezelschap Met partner (ouder dan 50 jaar)

Op vakantie tijdens corona

  • Houd rekening mee dat door corona sommige faciliteiten in of rondom de accommodatie gesloten zijn.
  • Weten hoe de situatie is op jouw vakantiebestemming? Bekijk het hier.