Het hotel beschikt over een receptie, restaurant, bar, fitness en gift shop.
Bezoek het eeuwenoude Kremlin met haar sprookjesachtige gebouwen. Ook een rit in de metro van de Russische hoofdstad mag u zeker niet overslaan! De vaak schitterende metrostations bestaan uit één en al pracht en praal met marmer en bladgoud. Houdt u van winkelen? Bezoek dan het luxe warenhuis Goem. Een geweldige vakantie begint hier! De comfortabele kamers zijn voorzien van tv, telefoon, kluisje, internet, minibar en airconditioning. Er is een badkamer met bad, douche en föhn.

1. Bepaal je wensen

2. Kies je reisduur

Klantbeoordelingen

Aerostar  star star star star

Lees de ervaringen over Aerostar van andere reizigers. Op Vakantiepanel staan klantwaarderingen en tips van andere reizigers die hier echt zijn geweest; zo vind je nog makkelijker jouw ideale vakantie!

6,7
Goed
Algemene beoordeling
Uit 3 beoordelingen
Eten & Drinken 7,7
7,7
Faciliteiten 6
6
Hygiëne 8
8
Kamer 8
8
Kwaliteit bedden 8,5
8,5
Ligging 6,3
6,3
Prijs/Kwaliteit 6
6
Vriendelijkheid en service personeel 5,7
5,7

Wat zeggen onze klanten

7
Gon Bouwman - van
Reisperiode: 17 februari 2018
"ouderwets, alles net niet toerijkend, koud drinken ( niet gekoeld) warm eten (lauw en heeeel massaal"
Helaas geen omschrijving. Schoon, veel personeel, aan de bali redelijk engels Massaal voeding niet gekoeld en niet warm, veel hergebruik d.w.z oud geroosterd brood. Massaal gebakken eieren op een grote oven plaat harde dooiers, groen gekookte eieren. Geen personeel dat Engels spreekt of Duits
Reisgezelschap Met partner
8
Roel
Reisperiode: 01 november 2012
"Praktisch zakenhotel."
Goed: keuken, ontbijt, gym schoon en goede workuit mogelijk, gratis sauna, giftshop betaalbaar. Minder: personeel spreekt beperk engels voor een zakenhotel, weinig engelstalige zenders.
Reisgezelschap Met het gezin (13+ jaar)
4
Henk
Reisperiode: 24 juni 2012
"Oud Intourist hotel, typisch uit de communistische periode."
Zie hiervoor. Het restaurant en bistro waren 's avonds gesloten, ondanks dat vanuit Nederland een tafel voor 11 personen was gereserveerd. Dit werd gedaan in de bar. Het eten was voor 21.00 uur besteld. De laatste persoon kreeg om 23.00 uur zijn gerecht. Het bestellen van drankje verliep chaotisch. De andere avonden werd geprobeerd ons niet op het terras toe te laten, ondanks dat wij er bijv. om 22.20 uur waren werd er aLgezegd dat er niet meer werd geserveerd omdat het terras om 23.00 uur gesloten was. Zo zijn er meer voorbeelden te noemen. Zelfs toen de manager er was in de bar moest een van het gezelschap driemaal vragen naar de bestelde drankjes die niet waren gekomen. De bediende die de eerste avond hielp en service verlenend was, was plotseling weg en hebben we ook niet meer teruggezien.
Reisgezelschap Met groep (vrienden/familie/collega's) (ouder dan 50 jaar)
8
teus
Reisperiode: 07 augustus 2011
"goed, zakelijk hotel, goed gesorteerd ontbijt"
goed, zakelijk hotel, goed gesorteerd ontbijt, op loopafstand van metro (elke 2 min. naar t centrum)
Reisgezelschap Met een vriend(in)/familielid/collega