D-reizen meest klantvriendelijke bedrijf van 2016

Hoofddorp, 14 april 2016 - Op 14 april 2016 mocht D-reizen de CCDNA Award voor meest klantvriendelijke bedrijf van 2016 in ontvangst nemen. BMW en Coolblue eindigden op plek 2 en 3. D-reizen werd naast overall winnaar ook uitgeroepen als winnaar in de categorie Vakantie. Ruim 12.000 Nederlanders deelden daarvoor hun meningen en ervaringen over bedrijven waar zij klant zijn en beoordeelden hen op klantgerichtheid. 

Enkele ervaringsverhalen van de deelnemers

“Het laatste contact was in maart vorig jaar, toen hebben we een reis geboekt naar Turkije, in het reisbureau aan de Thompsonlaan in Den Haag. Zeer vriendelijk te woord gestaan en bij alles wat wij vroegen werd meteen onderzocht of het mogelijk was. Goede duidelijke service. Ik vind het erg prettig om een reis te reserveren met mensen die goede kennis hebben van datgene dat ze aanbieden en gewoon met mensen kunnen praten, dus niet via internet een reis regelen. Er werd ook zeer de tijd genomen om alles goed te vertellen en te reserveren.”

“Door de problemen in Egypte hebben we omgeboekt en we zijn daarmee ook heel goed en vriendelijk geholpen door onze reisadviseuse. Nu gaan we lekker naar Lanzarote en hopelijk net zo mooi en goed als Egypte zou zijn.”

“Goede service. Denken met je mee. Laatste vakantie kwamen we aan op de plek van bestemming toen bleek er een fout te zijn gemaakt tijdens de boeking. Wij zaten op Curaçao en ik kon direct bellen naar de klantenservice. Het probleem was binnen een uur opgelost!”
D-reizen wint CCDNA Award 2016

De CCDNA Awards

De Customer Centric DNA Awards worden jaarlijks uitgereikt.  In een grootschalig onderzoek onder ruim 12.000 klanten van 113 bedrijven mochten de klanten in hun eigen bewoordingen hun meest recente ervaring met het bedrijf omschrijven. Zo roemde een van de respondenten winnaar D-reizen als volgt:

“Ik werd erg leuk en goed geholpen door een medewerkster die alles goed uitzocht voor ons. Er werd goed meegedacht met ons en dat gaf ons een zeer lekker gevoel. Geweldige service en zelfs na terugkomst werden wij gebeld hoe het geweest was.”
Meer nieuwsberichten