Werken bij D-reizen

In onze 230 reisbureaus, ons Customer Contact Center in Breda en ons Shared Services Center (hoofdkantoor) in Hoofddorp is altijd werk voor mensen die durven ondernemen. Op onze gloednieuwe vacaturesite werkenbijd-rtgroep.nl vind je het complete overzicht van alle vacatures.
Eén van de vernieuwde reisbureaus van D-reizen

De cultuur bij D-reizen

Passie voor vakantie en vooral: de klant. Resultaatgericht én informeel: dat is de cultuur bij D-reizen. Je krijgt alle ruimte voor zelfstandigheid, slagvaardigheid en ondernemerschap. Wij vinden het als werkgever belangrijk dat je je verder kunt ontwikkelen in je vakgebied. En bij zo'n grote werkgever in de reisbranche zijn de arbeidsvoorwaarden ook prima.

De organisatie

Er werken zo'n 1000 medewerkers bij D-reizen, verdeeld over onze 230 reisbureaus, het Customer Contact Center in Breda en het hoofdkantoor in Hoofddorp.
 
Reisbureaus
In onze reisbureaus bieden we onze klanten een zeer brede keuze aan vakanties met een onafhankelijke prijs. Klanten worden deskundig geadviseerd over o.a. zonvakanties, vliegvakanties, stedentrips en van producten zoals verzekeringen, reisgidsen en autohuur.
Het reisbureau is één van de verschillende verkoopkanalen van D-reizen. Wie werkt in het reisbureau heeft ook persoonlijk klantcontact via mail, telefoon en chat.
 
Customer Contact Center in Breda
Ons Customer Contact Center in Breda is 365 (of 366) dagen per jaar tot 23:00 uur geopend. Via telefoon, e-mail, chat, WhatsApp en sociale media helpen wij onze klanten met reisadvies, het maken van boekingen en meer.
 
Hoofdkantoor in Hoofddorp
D-reizen vormt samen met VakantieXperts, ook een grote, landelijke reisbureauketen, de D-rt Groep. Op het hoofdkantoor in Hoofddorp, dat wij het Shared Services Center noemen, vind je de Directie en alle staf- en ondersteunende afdelingen voor zowel D-reizen als VakantieXperts: Projectmanagement, Performance, Retail, Marketing & Communicatie, E-commerce, Commercie, ICT, Administratie en HR.
 
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden jou een marktconform salaris, aangevuld met een aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. onze eigen D-reizen Academie, gratis reisverzekering en korting op je privévakanties.
Het Webcareteam van D-reizen

Op eigen wijze de klant begrijpen ontzorgen en verrassen

Bij D-reizen sta jij naast jouw klant, je denkt met hem mee en neemt het voor hem op. Jij adviseert gevraagd en soms ongevraagd via alle kanalen. Jij doet dit op een persoonlijke manier waardoor jij je klant beter leert kennen en de klant jou beter leert kennen. Dit persoonlijke klantcontact leidt tot begrip en binding. Door persoonlijke interactie kan jij makkelijker invulling geven aan het begeleiden van klanten tijdens de hele “reis van de klant”. Hierdoor ben jij altijd een stap vooruit.

De Persoonlijke Reisadviseur als vast aanspreekpunt

De klant wil persoonlijke aandacht op een persoonlijke wijze. Dat kan alleen wanneer je de klant echt goed kent. Daarom heeft elke klant één vast aanspreekpunt: de Persoonlijke Reisadviseur. Dankzij zijn of haar kennis  verrast de Reisadviseur haar klant, keer op keer. Zo zorgen zij voor binding en een trouwe klant.

Persoonlijke ontwikkeling

D-reizen hecht veel waarde aan ontwikkeling van medewerkers; jij maakt tenslotte het verschil. De D-reizen Academie biedt ontwikkelmogelijkheden op het gebied van deskundigheid en vaardigheden. Op deze manier blijf je continue persoonlijk in ontwikkeling, benut je maximaal jouw talenten en bereik je gemakkelijker het gewenste resultaat voor onze organisatie.

Stage lopen bij D-reizen

Voor stagiairs zijn binnen D-reizen volop kansen:

  • Ervaring opdoen in een klantgedreven en resultaatgerichte omgeving via alle mogelijke verkoopkanalen (chat, telefoon, e-mail, balie etc.).
  • Werken bij een onafhankelijk reisbedrijf dat daardoor het breedste assortiment in de markt kan voeren.
  • Samenwerken in een zelfsturend team waarbij de stagiair(e) namens de Persoonlijke Reisadviseur breed ingezet kan worden. 
  • Begeleiding door enthousiaste collega’s.
  • Diverse stages voor HBO-studenten op het hoofdkantoor in Hoofddorp bij afdelingen als E-commerce, Content & Design, Online Marketing, Marketing & Communicatie, ICT en HR.