Heb je een klacht? Wij helpen je!

Wij gaan heel ver met de kwaliteit van onze service- en dienstverlening.  En wij doen er alles aan om jouw reis optimaal te laten verlopen. Maar soms lopen de zaken helaas anders dan verwacht. Ook dan zijn we er voor je.

Is er tijdens jouw vakantie iets niet naar wens?

Volg dan altijd onderstaand stappenplan.

Stap 1: meld je ontevredenheid bij de receptie en reisleiding.

Maak altijd direct een melding bij de receptie van jouw accommodatie en aan de vertegenwoordiging van de reisorganisatie ter plaatse. Volgens de ANVR-voorwaarden ben je namelijk verplicht de reisorganisatie in de gelegenheid te stellen om jouw klacht ter plaatse op te lossen of te verhelpen.

Is er geen vertegenwoordiger op jouw vakantiebestemming? Of wordt de klacht niet naar behoren opgelost?

Bel dan direct vanaf jouw vakantiebestemming het noodnummer van de reisorganisatie. Mocht je daarnaast onze hulp of bemiddeling op prijs stellen, neem dan telefonisch of per e-mail contact op met jouw Persoonlijke Reisadviseur.

Stap 2 : laat een klachtenrapport opstellen.

Het kan helaas voorkomen dat de accommodatie of de reisleiding niet in staat is een passende oplossing te bieden. Het is noodzakelijk dat je in deze situatie een klachtenrapport laat opstellen. Klachten die ter plaatse niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, worden in Nederland in de meeste gevallen niet in behandeling genomen door de reisorganisatie. Tevens worden hiervoor geen vergoedingen toegekend.

Stap 3: maak een afspraak met jouw Persoonlijke Reisadviseur.

Je kunt tot uiterlijk één maand na thuiskomst met je klachtenrapport een klacht indienen bij de reisorganisatie. Jouw Persoonlijke Reisadviseur ondersteunt je hier graag bij. Je kunt een afspraak inplannen via onze site of je kunt rechtstreeks telefonisch contact opnemen met jouw Persoonlijke Reisadviseur.

Ben je niet in de gelegenheid langs te komen?

Dan kun je jouw klacht binnen één maand na thuiskomst per e-mail of post naar jouw Persoonlijke Reisadviseur toesturen.

Alle reisbureaus

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening?

Jouw Persoonlijke Reisadviseur gaat ver. Denkt met je mee en begrijpt dat je vakantie goed geregeld moet zijn. Van de vakantievoorpret tot aan het verblijf. Wij doen ons uiterste best om jouw vakantiewens zo goed mogelijk in te vullen.

Toch kan het zijn dat je niet tevreden bent over deze service- en dienstverlening. Wij verzoeken je dan vriendelijk contact op te nemen met jouw Persoonlijke Reisadviseur.

Wij stellen het zeer op prijs als je ons in de gelegenheid stelt om de onvrede weg te nemen of waar mogelijk is te verhelpen! D-reizen is aangesloten bij de Geschillencommissie Reizen. Voor meer informatie zie Ga naar de Geschillencommissie
Neem contact met ons op