D-reizen wint CCDNA-award voor meest klantgerichte bedrijf van Nederland

Net als in 2016 is D-reizen ook in 2017 door ruim 13.000 consumenten uitgeroepen tot 'Meest klantgerichte bedrijf van Nederland' in de categorie 'vakantie'. In de overall score over alle categorieën (121 bedrijven) haalde D-reizen een tweede plek, net achter winnaar Volvo.

 

Lees het hele nieuwsbericht

D-reizen wint CCDNA-award voor meest klantgerichte bedrijf van Nederland

Nieuwsberichten van D-reizen

13 april 2017 - D-reizen meest klantgerichte vakantieaanbieder van Nederland 2017 ►

17 februari 2017 - Lange Frans verrast winnaars valentijnsactie 2017 ►

5 januari 2017 - D-reizen op de Vakantiebeurs 2017 ►

4 januari 2017 - D-reizen presenteert de reistrends van 2017 ►

15 november 2016 - Nieuwe vroegboekcampagne D-reizen ►

12 september 2016 - D-reizen introduceert nieuw winkelconcept ►

14 april 2016 - D-reizen meest klantvriendelijke bedrijf van 2016 ►

10 maart 2016 - D-reizen onderzoekt vakantiegedrag nu en in de toekomst ►

Nieuwsarchief