De grootste online Vakantiewinkel van Nederland

Werken bij D-reizen - hoe ver ga jij?

Bij D-reizen is werk voor Reisassistenten die durven te ondernemen.

 

D-reizen

D-reizen is de grootste onafhankelijke Vakantiewinkel van Nederland. En we gaan ver:

  • Als het gaat om persoonlijke kennis van onze klanten
  • Als het gaat om hoe en wanneer onze klanten ons kunnen bereiken
  • Om de laagste prijs te kunnen bieden
  • Om de unieke wensen van onze klanten te realiseren
  • Om de perfecte vakantie voor onze klanten te regelen

 

Dit wordt waargemaakt door medewerkers in de winkel, op het Klantcontact Center en het hoofdkantoor. Hoe ver ga jij?

 

Vacatures D-reizen

Bekijk de actuele vacatures en stageplekken op onze vacaturesite www.werkenbijdreizen.nl

 

D-reizen als werkgever

Cultuur

Passie voor vakantie en vooral: de klant. Zonnig, oprecht geïnteresseerd, altijd een stap vooruit, laagdrempelig, scherp en duidelijk. Resultaatgericht én informeel. Dat is de cultuur bij D-reizen. Ben jij het talent dat klanten deskundig kan inspireren en adviseren over vakanties? Wil jij klanten de beste vakantie voor de laagste prijs verkopen?

Dan pas jij bij D-reizen!

Wie werkt bij D-reizen krijgt alle ruimte voor zelfstandigheid, slagvaardigheid en ondernemerschap. Wij vinden het als werkgever belangrijk dat je je verder kunt ontwikkelen in je vakgebied. En bij zo'n grote werkgever in de reisbranche zijn de arbeidsvoorwaarden ook prima.

 

Organisatie

Er werken zo'n 1.100 medewerkers bij D-reizen. Je kunt aan de slag in één van onze 270 Vakantiewinkels, op het Klant Contact Center of het Hoofdkantoor.

 

Winkels

In onze winkels wordt een breed vakantieaanbod aangeboden met onafhankelijke prijs. Klanten worden deskundig geadviseerd over zonvakanties, vliegvakanties, stedentrips en meer. Daarnaast denken wij mee in de verkoop van producten zoals verzekeringen, reisgidsen en autohuur.

De winkel is 1 van de verschillende verkoopkanalen van D-reizen. Wie werkt in de winkel heeft ook persoonlijk klantcontact via mail, telefoon en chat.

 

Klant Contact Center

Vanuit het Klant Contact Center in Breda hebben wij o.a. telefonisch contact met onze klanten voor reisadvies, het maken van boekingen e.d.

 

Hoofdkantoor

Op het hoofdkantoor in Hoofddorp vind je op landelijk niveau onder andere de afdelingen Commercie, Informatiemanagement, Human Resources, Finance en ICT.

 

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden jou een marktconform salaris, aangevuld met een secundair arbeidsvoorwaardenpakket dat bestaat uit o.a. personeelskorting op vakanties, een fietsplan en reiskostenvergoeding.

 

Op eigen wijze de klant begrijpen, ontzorgen en verrassen

In het persoonlijke klantcontact sta jij naast jouw klant, denkt met jouw klant mee en neemt het voor hem op. Jij adviseert gevraagd en soms ongevraagd via alle kanalen. Jij doet dit op een persoonlijke manier waardoor jij jouw klant beter leert kennen en de klant jou beter leert kennen.

Dit persoonlijke klantcontact leidt tot begrip en binding. Door persoonlijke interactie kan jij makkelijker invulling geven aan het begeleiden van klanten tijdens de hele “reis van de klant”. Hierdoor ben jij altijd een stap vooruit.

 

De Persoonlijke Reisassistent als vast aanspreekpunt

De klant wil persoonlijke aandacht op een persoonlijke wijze. Dat kan alleen wanneer je de klant echt goed kent. Daarom heeft elke klant één vast aanspreekpunt: de Persoonlijke Reisassistent. Dankzij haar kennis van de klant verrast de Reisassistent haar klant, keer op keer. Zo zorgt zij voor binding en een trouwe klant. Elke klant heeft met zijn D-reizen App toegang tot alle contactgegevens en de agenda van jou, zijn Persoonlijke Reisassistent.

 

Zelfsturende en collegiaal coachende teams

De Persoonlijke Reisassistent is zelf, op haar eigen wijze, verantwoordelijk voor het succes van haar eigen klantgroep. Een soort mini-ondernemer. Juist daarom werken de Persoonlijke Reisassistenten in volledig zelfsturende en collegiaal coachende teams.

Elke Persoonlijke Reisassistent heeft een Coach. De Coach volgt op afstand het functioneren, zowel commercieel als kwalitatief. De Coach is altijd bereikbaar voor tips en advies voor de ontwikkeling van het klantcontact. Altijd met als doel om maximale omzet en repeat te realiseren.


Mijn persoonlijke ontwikkeling

D-reizen hecht veel waarde aan ontwikkeling van medewerkers; jij maakt tenslotte het verschil. De D-reizen Academie biedt ontwikkelmogelijkheden op het gebied van deskundigheid en vaardigheden. Op deze manier blijf je continue persoonlijk in ontwikkeling, benut je maximaal jouw talenten en bereik je gemakkelijker het gewenste resultaat voor onze organisatie.


Stage in ons Nieuwe Reisbedrijf

Voor stagiaires is binnen D-reizen volop kansen:

  • Ervaring opdoen in een klant gedreven en resultaatgericht omgeving via alle mogelijke verkoopkanalen (chat, telefoon, e-mail, balie etc.)
  • Werken bij een onafhankelijk reisbedrijf die daardoor het breedste assortiment in de markt kan voeren
  • Samenwerken in een zelfsturend team waarbij de stagiair(e) namens de Persoonlijke Reisassistent breed ingezet kan worden
  • Begeleiding door enthousiaste collega’s


Kortom: volop kansen tijdens de stage maar zeker ook daarna.

Ben je op zoek naar een stageplaats bij D-reizen? Kijk op www.werkenbijd-reizen.nl voor alle actuele stageplaatsen.


Heb je interesse in werken bij D-reizen?

Neem dan een kijkje op onze vacaturesite www.werkenbijdreizen.nl